GRIP 2 Illegaal housefeest - Heusden 04-10-2009

Auteur Topic: GRIP 2 Illegaal housefeest - Heusden 04-10-2009  (gelezen 5207 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Koen Wiegman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 813
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #20 Gepost op: 4 oktober 2009, 23:44:00
Ik heb het al eerder gezegd en herhaal dat nu weer:

als je bekend bent mag je best eens blazen.

Ben je volledig anoniem -zoals SRich- dat dien je je in te houden en het lijkt me aan de moderatoren om anders de bijdrage te verwijderen.
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!


free3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
Reactie #21 Gepost op: 4 oktober 2009, 23:45:41
Kan je dan ook zeggen waarop op ik moet zoeken

@rene de caluwe het is niet aanmatigend/hooghartig bedoeld  
(cynische functie aan)
weleens van google gehoord?? www.google.nl dan in het open blokje hetgeen toetsen wat je zoekt en dan krijg je een heleboel antwoorden

de volgende keer een normale vraag stellen hier in dit forum is ook een optie
(cynische functie uit)
zucht...... in veel van deze gevallen wordt er wel wat geroepen en is de vrager zelf niet bereid om eerst zelf wat uit te zoeken, als je dan iedere keer weer een grip of iets dergelijks uit moet leggen dan wordt je daar best moe van.
misschien dat de vrager in dit geval niet zo is maar ja zoals vaak moeten de goede onder de slechte leiden


greetz free
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #22 Gepost op: 5 oktober 2009, 07:51:22
Kan je dan ook zeggen waarop op ik moet zoeken


GRIP / Copi misschien? De tweede link is in dit geval wel een mooie... Legt uit dat wanneer het effectgebied groter is dan alleen de plaats van het incident GRIP 2 van toepassing is. Lijkt mij wel het geval als je een feest met 2000 aanwezigen gaat stopzetten, deze mensen moeten dan in allemaal tegelijkertijd naar huis, dronken/gedrogeerde bezoekers zullen behandeld moeten worden, etc.


Coen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 165
  • Brandweer 4 Life
Reactie #23 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:21:29
Dit laatste klopt helemaal. Ben zelf iongezet voor deze GRIP 2........
Het brongebied was inderdaad zaak voor de politie (SGBO).
Er moest echter multidisciplinair afgewogen worden wat de consequenties zouden/kunnen zijn bij het stopzetten van het feest.
En omdat de politie hierin graag wilde "sparren" werd een GRIP 2 afgekondigd.
Ik denk dat daarbij het begrip GRIP 2 zwaarder wordt bekeken door een aantal mensen dan dat nodig is. Het zijn in totaal denk ik maximaal 15 mensen die opgeroepen worden om het OT te bezetten en draaiende te houden.
Ik denk dat we blij moeten zijn met een goede communicatie en afstemming tussen de verschillende hulpverleningsdiensten en overheidsinstanties.
Een domme leert van zijn eigen fouten, een slimme van de fouten van een ander. Deel daarom de kennis die je hebt!


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #24 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:29:11
GRIP / Copi misschien? De tweede link is in dit geval wel een mooie... Legt uit dat wanneer het effectgebied groter is dan alleen de plaats van het incident GRIP 2 van toepassing is. Lijkt mij wel het geval als je een feest met 2000 aanwezigen gaat stopzetten, deze mensen moeten dan in allemaal tegelijkertijd naar huis, dronken/gedrogeerde bezoekers zullen behandeld moeten worden, etc.

Daar heb ik opgezocht en krijg ik allemaal topics te zien met grip situatie's.....
Dit laatste klopt helemaal. Ben zelf iongezet voor deze GRIP 2........
Het brongebied was inderdaad zaak voor de politie (SGBO).
Er moest echter multidisciplinair afgewogen worden wat de consequenties zouden/kunnen zijn bij het stopzetten van het feest.
En omdat de politie hierin graag wilde "sparren" werd een GRIP 2 afgekondigd.
Ik denk dat daarbij het begrip GRIP 2 zwaarder wordt bekeken door een aantal mensen dan dat nodig is. Het zijn in totaal denk ik maximaal 15 mensen die opgeroepen worden om het OT te bezetten en draaiende te houden.
Ik denk dat we blij moeten zijn met een goede communicatie en afstemming tussen de verschillende hulpverleningsdiensten en overheidsinstanties.

Mijn dank is groot het lampje is gaan branden :P :D
jeetje het is wel fel  ::)
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Reactie #25 Gepost op: 5 oktober 2009, 18:34:23
ik vind dat er op dit forum regelmatig aanvallend wordt gereageeerd op hv,ers en mods.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis