Grote brand autobedrijf Anthoni van Leeuwenhoekstraat - Zwijndrecht 20-9-2009

Auteur Topic: Grote brand autobedrijf Anthoni van Leeuwenhoekstraat - Zwijndrecht 20-9-2009  (gelezen 6118 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Edit: Niet veel te zien, inderdaad afgesloten, veel bedrijvigheid, maar vrijwel geen brandweer meer.
Rond dat tijdstip stonden wij daar nog hoor met de TS402, AL459 en OD490.

O.a. van een TAS die (achteraf) iets te dichtbij geplaatst was en met heel veel water natgehouden moest worden!
Misschien kwam het wel geheel onverwachts? Beste stuurlui staan altijd aan wal... ::)
Weer of geen weer... altijd brandweer


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Rond dat tijdstip stonden wij daar nog hoor met de TS402, AL459 en OD490.


Ow? Verdekt opgesteld?  ;D Zag alleen een aantal busjes en het stonk er behoorlijk. Of stonden jullie om het hoekje ofzo? Of ben ik nou zo blind als een....okee, zat in een ''nachtdienstdipje'' maar een TS moet je toch zien staan...
P.s. mijn editbericht is van een uur of 06.15 uur.


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Misschien kwam het wel geheel onverwachts? Beste stuurlui staan altijd aan wal... ::)

Het was geen verwijt hoor, meer een constatering. :)  Ik begreep al dat de brand zich op een gegeven moment zeer snel uitbreidde en kan me goed voorstellen dat je een TAS in vol bedrijf niet zo zo snel even wegzet. Ik hoop dat-ie niet teveel schade heeft opgelopen?


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Toen ik dekking aan het zoeken was had ik die TAS in m'n hoofd ook al afgeschreven! ;) Wat ik later zag is 'ie er verdomde goed vanaf gekomen, ook geen gesmolten lichtbak oid... Bovenstaande foto is trouwens enkele seconden voordat de boel ontplofte gemaakt, met die fotograaf ben ik gaan rennen :|


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Ow? Verdekt opgesteld?  ;D Zag alleen een aantal busjes en het stonk er behoorlijk. Of stonden jullie om het hoekje ofzo? Of ben ik nou zo blind als een....okee, zat in een ''nachtdienstdipje'' maar een TS moet je toch zien staan...
P.s. mijn editbericht is van een uur of 06.15 uur.
Ja 06.15 uur waren we wel terug ja ;).
Weer of geen weer... altijd brandweer


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Ow? Verdekt opgesteld?  ;D Zag alleen een aantal busjes en het stonk er behoorlijk. Of stonden jullie om het hoekje ofzo? Of ben ik nou zo blind als een....okee, zat in een ''nachtdienstdipje'' maar een TS moet je toch zien staan...
P.s. mijn editbericht is van een uur of 06.15 uur.

Die TS stond om het hoekje bij de Gamma aan de achterkant.... inderdaad verdekt opgesteld achter een watergordijn ... ;-)  :P


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Net terug van stuk fietsen, ook even wat geschoten van de overblijfselen..







Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
29-09-2009

8 Dagen na grote brand Zwijndrecht8 Dagen na grote brand Zwijndrecht

8 Dagen na de grote brand in een autogarage aan de Leeuwenhoekstraat in Zwijndrecht is het slopen en weghalen van de autowrakken nog niet begonnen.



 
Bron & foto : Thymenstolk.nl