Goochelaar met truc in politiecel

Auteur Topic: Goochelaar met truc in politiecel  (gelezen 2736 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Gepost op: 6 oktober 2009, 13:14:27
Goochelaar met truc in politiecel

AMSTERDAM -  Het oefenen van een truc met een speelgoedpistool is goochelaar Mario Magic niet goed bekomen. Zijn buren zagen wat er in de woonkamer gebeurde, schrokken zit rot, en belden de politie.

Die rukten met vier man uit, trapten de deur in en lichtten de goochelaar van zijn bed. De hele nacht werd hij opgesloten in een stinkende cel in Osdorp. Veel moeite op het wapen te vinden had de politie niet. Het gewraakte pistool lag gewoon op de vensterbank in de woonkamer. Mario Magic, die in het dagelijks leven Martijn Priemis heet, is nog steeds overstuur van de gewelddadige inval. "Ik sta hier nog te trillen. Die cel was echt verschrikkelijk."

Hij moet echter toegeven dat het pistool er levensecht uitziet. "Vrienden van me hebben het gekocht in Spanje. Daar is het gewoon op elke straathoek te koop." Priemis is de onschuld zelve. "Ik ben juist heel vredelievend. Het bizarre is dat ik juist een roos uit het pistool schiet." Nieuwe goocheltrucs oefent hij altijd in zijn woonkamer.

Mime-acteur Rob van Reijn, die verderop woont, noemt het politie-optreden nogal overdreven. Hij schreef een briefje aan de politie. "Waarschijnlijk is het de nieuwe overbuurvrouw geweest die alarm sloeg", zegt hij. "Martijn is een leuke, gekke jongen. Kennelijk wist ze nog niet dat hij allerlei trucs doet. Om voor een speelgoedpistooltje iemand een hele nacht in de cel te houden, vind ik wel wat opgeklopt." Een woordvoerder van de politie zegt: "Die pistolen zijn gewoon verboden. Dus het is logisch dat we hebben opgetreden." Priemis moet het voortaan zonder zijn speelgoed doen. Het pistool is in beslag genomen. En de goochelaar heeft de politie daarvoor als schikking 135 euro moeten doneren.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/5000000/__Goochelaar_met_truc_in_politiecel__.html?p=26,2

Heeft de politie nu haar doel gemist? of toch niet ??




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2009, 13:17:29
En de goochelaar heeft de politie daarvoor als schikking 135 euro moeten doneren.

Heerlijke journalistiek ... En dat ophouden voor onderzoek ... Dat is het nadeel als je in de nachtelijke uren word aangehouden ::), misschien gewoon even oefenen met iets anders cq. met de gordijnen dicht?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2009, 13:19:06
risico van het vak zal ik maar zeggen  ::)


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #3 Gepost op: 6 oktober 2009, 14:05:16
Heeft de politie nu haar doel gemist? of toch niet ??

denk het niet.

Iemand zag een pistool, belde de politie en deze ondernam terecht actie.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2009, 14:38:29
Ik kan je vertellen dat als ik iemand met die "speelgoed"pistolen in het donker tegen kom... hij toch echt een serieus probleem heeft...

terecht opgetreden
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5 Gepost op: 7 oktober 2009, 12:48:29
Ik kan je vertellen dat als ik iemand met die "speelgoed"pistolen in het donker tegen kom... hij toch echt een serieus probleem heeft...

terecht opgetreden

Komt er bij jou geen roos uit de loop dan? ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #6 Gepost op: 7 oktober 2009, 15:49:52
zou zeggen probeer het eens. Nee zonder te veel te dollen. Het is ook een ^&^(&^(*& eerste klas, het is toch algemeen bekend dat je dat soort dingen niet mee moet nemen vanuit het buitenland eigen schul dikke prent.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #7 Gepost op: 7 oktober 2009, 15:54:13
Gezellige straat. Mime-spelers, goochelaars....en een clown sloeg het allemaal gade??

 ;D ;D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #8 Gepost op: 7 oktober 2009, 17:54:19
Gezellig straat. Mime-spelers, goochelaars....en een clown sloeg het allemaal gade??

 ;D ;D

Ik begreep dat een clown met een rode neus en een acrobaat in een (te) strak blauw pakje de zaak hebben opgelost voor de politie.


(sorry, kon het niet laten...)
greetz,  Enrique


sylvester1986

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 7 oktober 2009, 18:16:09
Komt er bij jou geen roos uit de loop dan? ;D

Ik denk een vlaggetje met 'pang' ;D