0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Mensen, mooie foto's en filmpjes. Ik baal er nog steeds van dat ik het niet gered heb om zelf te gaan kijken. auto startte niet.Spreekt niet voor betrouwbaarheid....In mijn Veiligheidsregio is het trouwens omgekeerd met wagenpark. Voor 't werk rij ik met Skoda en soms Corsa.Privé iets "sportiefs"
AD van vandaag, via internet: Lamborghini aan gort.CREMONA - Een testrijder van de Italiaanse politie heeft een van de twee peperdure patrouille-auto's van de snelwegpolitie aan gort gereden. De Lamborghini Gallardo heeft een winkelwaarde van 165.000 euro. De snelwegpolitie gebruikt twee van de 520 pk-auto's al sinds 2004 om snelheidsovertreders op de Italiaanse snelwegen te kunnen achterhalen.Tijdens een rit terug van een expositie reed een andere auto plotseling weg bij een benzinepomp en kon de testrijder niet meer uitwijken. Hij kwam wel ongedeerd uit het wrak.Eerder dit jaar meldde de Italiaanse politie ook de van de maffia in begslaggenomen Ferrari's en Porsches te willen gaan gebruiken voor snelwegpatrouille. Van hogerhand werd dat echter verworpen, omdat het onderhoud van al die dure auto's te veel geld zou kosten. Best een goed idee!! Foto op: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/447827/2009/12/01/Politie-rijdt-peperdure-Lamborghini-aan-gort.dhtml
Wauw.. wat een auto Ik zie het al helemaal voor me: KLPD met Lamborghini's ipv Volvo's Heeft iemand enig idee hoeveel Lamborghini's de Italianen gebruiken ?
Als geld geen rol speelt geven we ze gewoon de audi rs6 genoeg ruimte voor allerlei spullen en snel genoeg om lambo's porsche's en ferrari's bij te houden.