vrijwilligersdag rode kruis

Auteur Topic: vrijwilligersdag rode kruis  (gelezen 4428 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Anne

• Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #10 Gepost op: 24 februari 2004, 11:43:02
Ik zal er zijn, we komen vanuit Leeuwarden met 1 of 2 bussen naar Arnhem. Het is mijn eerste keer maar lijkt me wel gezellig.
Groet Anne

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2004, 23:34:43
Ik ga zelf niet. :-[
Ben dan wel bij het rode kruis ingeschreven maar toch niet echt verbonden ermee.
(door de hoc opleiding ingeschreven maar gewoon aangesloten bij ehbo vereniging.)
Vind het wel leuk om te horen hoe het geweest is als iemand er iets van wil laten weten na afloop.
Misschien dat ik een volgende keer dan wel ga.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

uitkijk

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #12 Gepost op: 25 februari 2004, 18:11:52
Ik ben net als Gerard beetje terughoudend, wacht ook op een overtuigend enthousiast bericht waarom ik daar naar toe zou moeten komen. Kost toch altijd hoop centjes voor rijkosten, natje en droogje.

Kees 8) (die sinds de Rescue Equipment Beurs een beetje voorzichtig is geworden)

Eric

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 26 februari 2004, 18:23:33
Hallo,

Die reiskosten kun je gewoon declareren naar mijn idee, Je bent toch uitgenodigd ?
Moet je eens zien wat de beroepsmensen declareren.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #14 Gepost op: 2 maart 2004, 12:50:34
Tja, die vrijwilligersdag.
Hij word in ieder geval in Arnhem gehouden ja.

Ik zal er ook niet zijn. Ook bij ons zijn er een aantal evenementen die om Rode kruizers hebben gevraagd.
Die laat je toch niet zitten omdat je naar een vrijwilligersdag wilt.

Tuurlijk, het is leuk en goed dat er wat wordt georganiseerd maar onze ,,vaste,, evenemeneten laten wij er niet voor schieten.
En trouwens dat evenement waar wij heen gaan is veeeeel te leuk en proffesioneel om op te geven.  :) :)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R