AMC koopt VZA

Auteur Topic: AMC koopt VZA  (gelezen 5456 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #10 Gepost op: 4 november 2009, 09:29:20
Dat was voor de overname al bekend, het kenmerkende en veel opvallendere oranje witte kleurenschema zal helaas verdwijnen uit het Amsterdamse straatbeeld :( en vervangen worden door het fletse geel dat landelijk in gebruik is :P

dat is jammer,

maar wat doen ze nu met alle verkeerd gestripte ambu's worden die afgevoerd, opnieuw gestript of wachten ze tot ze aan vervanging toe zijn
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 4 november 2009, 19:02:13
dat is jammer,

maar wat doen ze nu met alle verkeerd gestripte ambu's worden die afgevoerd, opnieuw gestript of wachten ze tot ze aan vervanging toe zijn

Alleen nieuwe ambulance's worden geel afgeleverd.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #12 Gepost op: 4 november 2009, 19:05:24
ok,

wel mooi want er zijn laatst nog een paar ambu's met ouwde stripping afgeleverd volgens mij. Ze zijn 10X mooier, van mij mogen ze die ambu-striping in heel NL invoeren
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 11 november 2009, 19:24:56
Maar dat gebeurt dus niet. Eindelijk eenheid O0

Gast

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 11 november 2009, 20:03:54
Zichtbaarheid versus eenheid, ik zie als weggebruiker (zeker in de regio Amsterdam) dan vele malen liever vergrote zichtbaarheid dan vergrote eenheid!!

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 14 november 2009, 11:37:00
Vreemd dat ze daar alleen in Amsterdam zo over denken........................

Bart S

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 14 november 2009, 12:54:56
Vreemd dat ze daar alleen in Amsterdam zo over denken........................

Die hebben ook ervaring met beide typen striping ;)

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 15 november 2009, 00:23:18
Sorry Bart maar ik ben het met IJsselvechter eens. Ik vind de uniformiteit van de BiZa striping toch wel strakker dan het Amsterdams model.

Smaken verschillen, maar uiteindelijk is één kleur wel beter voor de herkenbaarheid. Denk maar eens terug aan de VS...........(nou dat zijn leuke herinneringen...Hennie the Horse om wat maar eens te noemen  ;))

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

Bart S

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 15 november 2009, 11:19:59
Sorry Bart maar ik ben het met IJsselvechter eens. Ik vind de uniformiteit van de BiZa striping toch wel strakker dan het Amsterdams model.

Smaken verschillen, maar uiteindelijk is één kleur wel beter voor de herkenbaarheid. Denk maar eens terug aan de VS...........(nou dat zijn leuke herinneringen...Hennie the Horse om wat maar eens te noemen  ;))

WM

Hahaha! Do you speak Whale? Maarre we gaan nu wel erg van het topic af.... dat het AMC het VZA heeft overgenomen.... over de striping kunnen we nog wel uren discussieren denk ik. Doen we wel een ander keertje ;)

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 15 november 2009, 11:46:01
Ja, on-topic graag!  ;D

(Heerlijk misbruik van dat kleine beetje macht...)

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon