Inzet ME bij protestactie krakers tegen anti-kraakwet - Den Haag 15-10-2009

Auteur Topic: Inzet ME bij protestactie krakers tegen anti-kraakwet - Den Haag 15-10-2009  (gelezen 12221 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geïnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
mmmhhh de meeste zien er niet uit of ze een baan hebben en dus ook gewoon een huis kunnen huren :-X :-X :-X

beetje je haar normaal doen en wat knappe kleren en je kan gewoon een goede baan krijgen, dus werken voor je geld en een huis kopen of huren( of denk ik nu te makkelijk)

greetz free

Maar wat als je studeert?? Een bijbaantje is meestal niet genoeg, tegenover het kamertekort en de hoge prijzen op de vrije markt!  :)
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Ik neem aan dat dit de alarmering van de ME peletons zijn. Als Peleton 2, 4, 5, 6 ingezet worden, over hoeveel personen spreken we dan?

Gezien de hoeveelheid capcodes per groep zou ik eerder denken aan secties (ervan uitgaande dat dit persoonlijke codes zijn).

Voor de duidelijkheid:
Groep = 11 man
Sectie = 2 groepen + COWA
Peloton = 2 secties + COWA
Compagnie = 2 of meer pelotons

Maar het kan ook nog groepen als AE, OE en VE betreffen, dus eigenlijk kan je er niet veel zinnigs over zeggen O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
MIDDELBURG - In Middelburg is vanmiddag het startsein gegeven voor een grote oefening bij gevangenis Torentijd aan de Torentijdweg.

De oefening ging vanmiddag rond 15.00 uur van start.
Zes teams van de Mobiele Eenheid waren naar de gevangenis gekomen omdat een grote groep gedetineerden in opstand was gekomen.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=11838

Of heeft dit ermee te maken??  ???

Dit is een geplande oefening, dan worden de secties / groepen of wat dan ook niet acuut opgeroepen.
Lijkt mij dus van niet ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Dit is een geplande oefening, dan worden de secties / groepen of wat dan ook niet acuut opgeroepen.
Lijkt mij dus van niet ;)

En 15:00 is geen 17:00 uur? ::)


Walker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 796
Doorrijden naar Den Haag voor een echte oefening?  ::)
Mister Livingstone, I presume?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
En 15:00 is geen 17:00 uur? ::)

Dat sluit opzich niet uit dat twee uur na aanvang van een oefening pelotons worden opgeroepen. Het is maar net hoe je je oefening inricht.
Maar goed, dat is verder allemaal niet relevant ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Dat sluit opzich niet uit dat twee uur na aanvang van een oefening pelotons worden opgeroepen. Het is maar net hoe je je oefening inricht.
Maar goed, dat is verder allemaal niet relevant ;)

Wat ik opmaak uit het bericht van AnneJan is dat hij bedoelt of de oproepen niet voor Middelburg kunnen zijn. De oproepen zijn voor 17:00 HB en niet voor 15:00.. Dat bedoel ik


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Wat ik opmaak uit het bericht van AnneJan is dat hij bedoelt of de oproepen niet voor Middelburg kunnen zijn. De oproepen zijn voor 17:00 HB en niet voor 15:00.. Dat bedoel ik

Zo interpreteerde ik het ook ;)

Maar dan nog:
Dat sluit opzich niet uit dat twee uur na aanvang van een oefening pelotons worden opgeroepen. Het is maar net hoe je je oefening inricht.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
zal deze er ook bijhoren?  ???

p2kflex
18:17:52 15-10-09-ALPHA-.. gaarne sup bellen
1530601Politie Veiligheidsregio Haaglanden (TEV - Team Exploxieven Verkenning)
Samen sterk in de hulpverlening!


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Volgens GeenStijl is de sfeer daar zeer gespannen. Op het moment dat ze filmden was het nog redelijk rustig, maar de kans is/was zeker aanwezig dat de vlam in de pan zou slaan. Voor een filmpje over de krakers (zonder rellen o.i.d.)...:

http://www.geenstijl.tv/2009/10/rutger_doet_knuffelen_met_krak.html

Citaat
En dan op die kemping thee uitdelen, knuffelen met mensen, en in het zonnetje een beetje Lowlands mooi weer spelen, zodat ze daar in de TK denken, ach gossie, wat zijn ze eigenlijk schattig, die bloemenmeisjes met hun punkvriendjes. Maar laat u niet in het ootje nemen. De stemming is wel degelijk grimmig. Volgens Rutger zat het er tjokvol die-hard stenengooiers en steigerpijp meppers, en kan ieder moment de vlam in de pan slaan. Die beelden zien we straks wel op de Dumpert, nu eerst Rutger theeleuten met krakertjes.
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding