0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Kon de lichtbalk niet meer verder naar achteren?
Nee kon niet verder... Maar dit is een goede plek.Van voren zie je nog voldoende blauw blauw en omdat hij nu wat verder naar achteren is geplaatst heeft de broeder wat meer licht van de witte leds aan de achterkant van de lichtbalk op zijn "werkplek" Het is allemaal doordacht
Is het dan niet gewoon praktischer om witte leds in de achterklep te maken? Die netzoals de "normale" kofferbakverlichting aangaan als je de klep opendoet? Ik krijg het idee dat de balk voren slechter zichtbaar is op deze manier dan waar deze normaal zit.
De details over deze keuze weet ik niet. Weet wel dat het erg bewust is gedaan.. Misschien zit iemand van RAV IJsselland hier op het forum die het duidelijker kan toelichten?
Bij het prioritair oprijden van een kruising heb je toch liever een balk die zover mogelijk naar voren staat denk ik, al snap ik het punt van de werkverlichting.
De flitsers onder de spiegels stralen 360 graden.