Misschien heb ik wel wat gemist hoor....maar wij gaan echt niet wachten op een sleutelhouder. Als ik heb geconstateerd dat er niks aan de hand is gaan we weer lekker retour kazerne.
Vind je echter dat schoenmaat 43 door het allergrootste raam moet om jezelf toegang te verschaffen tot een pand, en ik weet gerust wel dat we lang niet altijd de keuze hebben, dan weet je ook dat je mag wachten, of wel op een sleutelhouder ofwel op iemand van de politie, die waarschijnlijk zegt dat het jouw probleem is, immers jouw voet ging door dat raam heen, en in het gunstigste geval iemand van de beveiligingsdienst omdat jij het inbraakalarm geactiveerd hebt.
Het is allemaal nog niet zo simpel. Nog zo'n probleem, resetten voordat de brandweer ter plaatse is geweest.
Kwaaier kan je mij niet krijgen
En dan altijd maar weer moeten uitleggen waarom ze dat niet moeten doen.....gek word ik ervan.
But anyway, shit happens. Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd en het doet mij deugd dat ik niet de enige ben in brandweer Nederland die zich mateloos kan opwinden over een "simpel" automaatje.
Rest my case, groetjes Jaap