ERNSTIG ONGELUK POLITIE Agenten geschept bij aanrijding - Amsterdam 28-02-2004

Auteur Topic: ERNSTIG ONGELUK POLITIE Agenten geschept bij aanrijding - Amsterdam 28-02-2004  (gelezen 4189 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Ik las net op www.nu.nl het volgende schokkende bericht:

Agenten geschept bij aanrijding

Uitgegeven: 28 februari 2004 12:28

AMSTERDAM - Twee agenten van het politiekorps Amsterdam-Amstelland zijn zaterdagmorgen geschept op de afrit van de rondweg A10 in Amsterdam en de A8 (Amsterdam-Zaanstad). Dat maakte een woordvoerder van de politie bekend. De agenten zijn zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis.

De politieagenten waren op de afrit de gevolgen van een aanrijding aan het beveiligen. Door die aanrijding waren enkele mensen lichtgewond geraakt. Tijdens de uitvoering van hun werkzaamheden werden de agenten zelf geschept. De aanrijding is vermoedelijk ontstaan door een slippartij.

De afrit is afgesloten voor verkeer. De politie is bezig met een sporenonderzoek, maar dit wordt bemoeilijkt door de sneeuwval. Het verkeer wordt omgeleid.


Dit vind ik echt heel erg en ik wil in ieder geval de betrokken agenten en hun collega's sterkte en beterschap wensen.  :(

Als iemand weet hoe het is met deze agenten, dan horen we het graag op dit forum.

Grt Johan


Eerste Hulp verlener Student HBO-V


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
tja triest bericht,heel veel sterkte aan de agenten.Dat ze maar weer snel op de been zijn :-\


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
ja, ook ik ben van dit bericht geschrokken. En mijn medeleven gaat nu uit naar de betreffende collega's. Zo wordt maar weer eens pijnlijk benadrukt hoe gevaarlijk het werken langs de weg is. Wellicht dat Mike of JVO meer over de toestand van deze mensen kunnen melden...
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


firemanr

  • Gast
Ja, veel sterkte , ook van hier, gewenst bij dit tragische ongeval.... :-\


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Beiden collega´s zijn inmiddels buiten levens gevaar. Ze hebben beiden behoorlijk letsel en een van hun is hellaas voor het leven invalide. Voor de rest zijn we natuurlijk eennorm geschrokken.

mvg
Mike


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Helaas met blijvend letsel, da's toch wel een persoonlijke tragedie. Krijg er de rillingen van.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Dutch_Police

  • Gast
Mijn medeleven gaat uit naar de twee agenten, hun familie en natuurlijk de collega’s van Regio Amsterdan-Amstelland.

Veel beterschap gewenst.

Namens alle medewerkers regio Limburg-Noord.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
niets van dit alles meegekregen....helaas of gelukkig :-\, iig veel sterkte voor de collega's Mike!
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Mois

  • Gast
Ik was ook erg geschrokken van dit berichtje.....mijn maag draaide drie keer om.

Hoe dan ook is het altijd verschrikkelijk, maar doordat ik zelf bij de Amsterdamse Politie heb gewerkt, voelde ik me nog meer aangeslagen.

Je hoopt dat toch dat het die čne collega niet is.

Ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik dat bedoel.......


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik was ook erg geschrokken van dit berichtje.....mijn maag draaide drie keer om.

Hoe dan ook is het altijd verschrikkelijk, maar doordat ik zelf bij de Amsterdamse Politie heb gewerkt, voelde ik me nog meer aangeslagen.

Je hoopt dat toch dat het die čne collega niet is.

Ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik dat bedoel.......
ik kan me er iets bij voorstellen,ik had hetzelfde met die brand in Haarlem.Een collega van me is vrijwilliger bij de brandweer Haarlem,en het schiet inderdaad door je hoofd