Dank jullie voor de reacties,
De afgelopen 36 uur waren best heftig weinig geslapen veel mensen over de vloer gehad in de vorm van brandweer politie etc.
Om voor jullie even de avond duidelijk te maken ons gezin kwam terug van een verjaardag en we deden net onze jassen uit en toen ging de pieper met de
melding woningbrand aan de Beeckesteyn, op dat moment heb ik mijn camera gepakt en ben naar de overkant gegaan en trof daar een totale chaos aan, het ergste was op dat moment dat ik aan omstanders vroeg waar de bewoners waren, niemand maar ok niemand had ze naar buiten zien komen en ik zag ze ook niet.
Ik heb op dat moment mijn gevoel en niet mijn verstand gevolgd en heb de camera aan een omstander gegeven en ben met behulp van een tuinslang en diverse emmers water naar binnen gegaan en heb ongeveer 3 minuten gepoogd om verder te komen de woonkamer in die compleet in het centrum in brand stond te benaderen alleen de rook en de hitte werden op een gegeven moment te veel om verder te gaan en op dat moment heb ik gedacht van dit red ik niet om wat uit te kunnen richten en ben naar buiten gegaan en heb tegen een agent bij de voordeur verteld dat het te heet en te veel rook was. Ook op het moment dat ik naar buiten kwam hoorde ik de pomp aanslaan van de eerste ts en heb mijn bevindingen doorgegeven aan de mesen van de eerste ts,
Tjah en toen werd het even iets te benauwd mijn keel begon aan te voelen als schuurpapier en dat was niet echt prettig, ik heb eerst zuurstof van de brandweer ontvangen en ambulance personeel heeft het later overgenomen in het ziekenhuis heb ik ongeveer 2,5 uur aan de zuurstof gelegen en kreeg ook te horen net voor ik ontslagen werd dat er een persoon was overleden het gevoel wat je dan krijgt is niet te beschrijven,
Groeten Ronald