'Alles is weg, ook de agenda'http://www.tctubantia.nl/regio/almelo-buiten/5718609/Alles-is-weg-ook-de-agenda.ecedinsdag 27 oktober 2009 | 09:41
WEST-GEESTEREN/DE POLLEN - Hulpeloos en ontdaan is Mirko Slot. Zijn eetcafé De West werd in de nacht van zaterdag op zondag geheel en al door brand verwoest.
Maandagmorgen weet hij even niet hoe verder te gaan. „Alles is weg, ook de agenda. De komende maand waren diverse activiteiten gepland, ik kan dat niet meer achterhalen.”
Over de oorzaak heeft hij geen idee. ,,Ik ben ’s nachts om één uur weg gegaan. Om tien over half drie ben ik gebeld met de mededeling dat de hele zaak in lichterlaaie stond. Ik erheen, stond erbij en keek er naar. Net als nu; ik weet niet hoe te handelen. In de schuur had ik de opslag, de vriescel en ga zo maar door. Ook allemaal weg. Het enige wat ik kan doen is de mensen die bij ons een feestje gepland hadden, verwijzen naar een andere horecamogelijkheid. Zij moeten zelf een alternatief zoeken.’’ nsen die activiteiten in het eetcafé hadden gepland, wil Mirko graag te woord staan. Zijn telefoonnummer is 06 52377498.