Ik verbaas me over de afstand van de bijstand verlenende eenheden. Tot uit Utrecht en Vleuten zelfs. Terwijl Hilversum om de hoek ligt. Daar is ook genoeg materiaal met (groot)watertransportmogelijkheden aanwezig! Wel ligt Eemnes in de regio Utrecht en is Hilversum e.o, regio G en V. Maar dat hoeft toch voor bijstand bij prio 1 inzetten in grensgebieden geen belemmering te zijn? Schone taak voor de leidinggevenden en de RAC om de KVT aan te passen.
JAB.
Ja daar verbaas ik me ook over maar inderdaad Eemnes valt onder regio Utrecht dus niet onder regio Gooi en vechtstreek.
En ik vind dit echt raar want wat jij ook al zegt dat de korpsen van het gooi er veel sneller kunnen zijn zoals hilversum en Laren.
Want als je leest op 112actueel dan staat er dit
De brandweer had moeite het vuur goed te blussen omdat het huis zo afgelegen ligt. Ook was het moeilijk om genoeg water te vinden. Daarnaast maakten de vele file's op de wegen het moeilijk het pand te bereiken. dus maak hiermaar je conclusie uit
Maar als je op deze luchtfoto
http://www.nederland-in-beeld.nl/Utrecht/Eemnes/Goyergracht%20Zuid.html kijk dan valt het net buiten de de provincies Noordholland
dus dat is de rede denk ik