0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
De pop is nu buiten de tijd. Vroeger was de tijd 3.20 voor mannen met daarbij de pop in de laatste ronde van het parcours. Tegenwoordig is het 3.11 maar is de pop buiten de tijd gekomen. Dus na de vijfde ronde ren je direct door naar de finish, loop je rustig twee rondjes uit en moet je de pop nog even verslepen.
2.49 , ruimschoots binnen de tijd ja. Het viel me op dat er toch nog veel mensen afvallen bij dit onderdeel.. Ben benieuwd hoe het verder verloopt, ik heb de hoop om vrw.brw te kunnen blijven naast het politie werk.
Dat is ATW-technisch lastig, 11 uur voor en 14 uur na een nachtdienst bijvoorbeeld mag je je pager dus niet aanzetten... en per 28x24 uur maximaal 14x24 uur piket en tenminste 2 periode van 48 uur vrij van arbeid en piket...(hebben ze mij iig wijs gemaakt )
Pff.. net terug uit Apeldoorn, van 'Deel A' ik kwam helaas niet verder dan de sporttest, had een tijd van 3.19.9.Jammer, volgende keer beter. Nu weet ik in ieder geval wat het inhoud en heb er een beter beeld van gekregen..Edit:Er was bij 'mijn' toets geen pop aanwezig..
Mijn ervaring: oefening baart kunst, hoe vaker je de baan doet/traint hoe beter het gaat. Je leert je inspanningen verdelen, en je maakt geen fouten meer.
2.26.12 is record dus ff doorzetten. (ff extra oefenen met vest )