0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
ja ik mag toch hopen dat je in de opleiding nog steeds de shuttlerun trap 9, 2700 meter coopertest, en de hindernisbaan moet halen.... of is dat ook alleen nog maar de hindernisbaan ?
Dat deed ZaWa inderdaad wel als pre-selectie. Ik heb dat in 2008 ook nog gedaan.Maar inderdaad, verder bestaat de selectie qua sport alleen uit de hindernisbaan zonder pop.
Let op dat je even meldt over welke vestiging je het hebt, want dit verschilt volgens mij ook per vestiging. Wij (Kleiberg) hebben een eigen hindernisbaan die wij regelmatig over gaan (ook in het kader van groepssamenwerking) en we gaan tot nu toe elk schoolkwartiel wel naar de Willem III-kazerne om daar een parcours af te leggen. Dit kwartiel heb ik 2x het Fysieke Vaardigheidsparcours (trainen en toets) en hebben we ook nog een parcours waarbij we een minuut lang per onderdeel zoveel mogelijk moeten opdrukken, situps, paaltjes aantikken, bankspringen, klimrek (hangen en klimmen), werken met de medicinbal en nog een aantal vaardigheden.
Voor de selectiegeldt een vastgestelde normtijd. 3.11 voor mannen en 3.46 voorvrouwen.Nu hoor je de vrouwen niet over gelijke behandeling en salaris waar is nu de emancipatie van de vrouw. gelijke monnicken gelijke kappen dus ook gewoon aan de 3.11.geen voordeeltjes op welke oefening dan ook voor iedereen gelijk
in was in 2001 klaar en heb toen shuttlerun, coopertest en hindernisbaan moeten doen. Niet binnen gestelde tijd lopen of doelstelling halen was niet je diploma krijgen... 2700 meter in 12 min, trap 9 en tijd hindernisbaan weet ik nie meer... t was wel pittig...
academie.... toen nog in sloten A'dam
Ja om de hoek bij het Slotervaart ziekenhuis idd. Word volgens gesloopt, of is al gesloopt.grMike