www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83298 keer)

0 gebruikers (en 66 gasten bekijken dit topic.

Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #400 Gepost op: 27 december 2009, 17:15:12
Als het een grote brand is (kan je alleen zien aan de blustijd die erg lang is als er bv "maar" 2x TS staat) moet je meer TSen sturen. Ik stuur standaard 4x TS, je kan er altijd nog van terug sturen.

Ik heb een (voor mij) rare situatie: kreeg een melding, Feuer im Altenheim. Heb er 2x TS, 1x HW en 2x OvD naar toegestuurd. Deze zijn allen al een uurtje tp, maar er gebeurt niks..! Watskeburt?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #401 Gepost op: 27 december 2009, 18:41:51
niet,

als het belletje blijft branden en er staat der einsatze breitet sich vorthot aus!
betekend het dat er nog steeds vuurvoortplanting is, dus moet je meer waggels sturen om hem onder contole te krijgen als er een blustijd staat is de brand dus meester, als je na 48 uur nog geen blustijd heb, is het pand platgebrand en krijg je alsnog een blustijd zonder verdere uitbrijding
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #402 Gepost op: 27 december 2009, 20:28:07
Regels voor het spel zoals op een ander forum is voorgesteld, ik ben akkoord. Jullie ook?

- De persoon die bijstand nodig heeft bepaald welk(e) voertuig(en) er gestuurd moeten worden.
- De leiding over het incident blijft in handen bij de persoon die het incident in het verband heeft gezet. 'opschaling' en 'afschaling' verloopt dus via deze speler!
- Indien de 'eigenaar' van het incident offline gaat of iets dergelijks kan hij/zij aangeven dat de leiding in handen komt van de eerstvolgende persoon of de OvD.
- Gaarne uw Expected Time of Arrival vermelden
- Bij sturen van een speciaal voertuig (RV, HV, SB, THW/DPU) één eigen TS mee.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #403 Gepost op: 27 december 2009, 20:33:36
Kom op zeg, dit spreekt toch voorzich en... het is maar een spel hoor.. of word het door sommige al beschouwd als een manier van leven....

ik ben er even mee gestopt..
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #404 Gepost op: 27 december 2009, 20:38:37
Das jouw mening..... Maar goed omdat er wat irritaties waren is het goed om onderling wat afpraken te maken om die te voorkomen.

Kom op zeg, dit spreekt toch voorzich en... het is maar een spel hoor.. of word het door sommige al beschouwd als een manier van leven....

ik ben er even mee gestopt..
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #405 Gepost op: 27 december 2009, 21:41:49
Regels voor het spel zoals op het Brandweerforum voorgesteld, ik ben akkoord. Jullie ook?

- De persoon die bijstand nodig heeft bepaald welk(e) voertuig(en) er gestuurd moeten worden.
- De leiding over het incident blijft in handen bij de persoon die het incident in het verband heeft gezet. 'opschaling' en 'afschaling' verloopt dus via deze speler!
- Indien de 'eigenaar' van het incident offline gaat of iets dergelijks kan hij/zij aangeven dat de leiding in handen komt van de eerstvolgende persoon of de OvD.
- Gaarne uw Expected Time of Arrival vermelden
- Bij sturen van een speciaal voertuig (RV, HV, SB, THW/DPU) één eigen TS mee.


waarom moet je een eigen ts mee sturen? hier word toch niet om gevraagt


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #406 Gepost op: 27 december 2009, 21:46:58
nog even een vraagje hoe vraag je versterkin aan je verband


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #407 Gepost op: 27 december 2009, 21:50:32
Hierop klikken bij je melding ;)
    
In deinem Feuerwehrverband Verstärkung anfordern
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #408 Gepost op: 27 december 2009, 22:37:28
- Gaarne uw Expected Time of Arrival vermelden


ETA = Estimated Time of Arrival. Maar ik weet niet of je die ETA bedoelt..  ;D
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #409 Gepost op: 28 december 2009, 00:40:45
ETA = Estimated Time of Arrival. Maar ik weet niet of je die ETA bedoelt..  ;D

Klopt  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl