www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83372 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #140 Gepost op: 21 november 2009, 15:40:16
Ik heb nu 10 kazernes en aardig wat uitrukken. Maar het geld bij elkaar sparen voor een nieuwe kazerne (100.000 credits) blijft toch een hele tijd. Ik ga nu een 11e kazerne bouwen en dat wordt beroeps met WVD en GSE. Ook komt hier een beroeps OVD en eventueel een 4e voertuig (AL, SB of HV). Daarna eerst weer wat vrijwiligers en dan 2e beroepskazerne.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #141 Gepost op: 21 november 2009, 15:56:25
Ben aardig op weg nu, net 3e kazerne en 7 voertuigen. Heb alleen nog geen idee wat ik nu naar een bepaalde melding moet sturen.
Hoe doen jullie dat? Nederlandse naam (TS/HV/HW) geven aan je voertuig, of?


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #142 Gepost op: 21 november 2009, 15:59:36
Voertuig--> klik op betreffende voertuig naam die je wilt veranderen --> bearbeiten en dan kun je de naam wijzigen, klik op opslaan oid en klaar is kees:)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #143 Gepost op: 21 november 2009, 16:21:01
Voertuig--> klik op betreffende voertuig naam die je wilt veranderen --> bearbeiten en dan kun je de naam wijzigen, klik op opslaan oid en klaar is kees:)
Ja, dat snap ik ;)
Maar ik bedoel: hoe weet je welk voertuig wat is, en wat je naar een bepaalde melding stuurt?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #144 Gepost op: 21 november 2009, 16:21:42
staat erachter
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #145 Gepost op: 21 november 2009, 19:49:02
Als je alle voertuigen een Nederlandse afkorting en roepnummer (en eventueel korpsnaam bv Meerdam = MDM & Alphen aan den Rijn = APN) moet je logisch gaan nadenken. In alle gevallen stuur je een TS en daarnaast wat je nodig denkt. Bij kag- schoorsteen- en grote branden stuur je een AL mee. Bij sommige meldingen zal één van je voertuigen vanzelf een nader bericht sturen waarin (in het Duits) om een bepaald voertuig wordt gevraagd waar zonder het incident niet afgehandel kan worden.

Succes!

Ja, dat snap ik ;)
Maar ik bedoel: hoe weet je welk voertuig wat is, en wat je naar een bepaalde melding stuurt?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #146 Gepost op: 21 november 2009, 20:08:08
Als je alle voertuigen een Nederlandse afkorting en roepnummer (en eventueel korpsnaam bv Meerdam = MDM & Alphen aan den Rijn = APN) moet je logisch gaan nadenken. In alle gevallen stuur je een TS en daarnaast wat je nodig denkt. Bij kag- schoorsteen- en grote branden stuur je een AL mee.
Zo doe ik het nu idd.
Dat verwijderde linkje hielp iig mooi met het vertalen :P Linken naar de 'concurrent' mag niet blijkbaar ??
 
Citaat
Bij sommige meldingen zal één van je voertuigen vanzelf een nader bericht sturen waarin (in het Duits) om een bepaald voertuig wordt gevraagd waar zonder het incident niet afgehandel kan worden.

Succes!
Had ik idd net voor het eerst bij een schoorsteenbrand, dus begin het door te krijgen  :)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #147 Gepost op: 21 november 2009, 20:12:24
Zo doe ik het nu idd.
Dat verwijderde linkje hielp iig mooi met het vertalen :P Linken naar de 'concurrent' mag niet blijkbaar ??
 Had ik idd net voor het eerst bij een schoorsteenbrand, dus begin het door te krijgen  :)

Waarom zet je het ook niet gewoon hier neer? Met knippen en plakken kom je een heel eind!  ;)


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #148 Gepost op: 21 november 2009, 20:17:10
Waarom zet je het ook niet gewoon hier neer? Met knippen en plakken kom je een heel eind!  ;)

Omdat er door de mensen uit dat betreffende topic de moeite wordt genomen om een lijst samen te stellen vond ik het wel zo vriendelijk om een link te vermelden in plaats van hun werk klakkeloos over te nemen.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #149 Gepost op: 21 november 2009, 20:28:59
Omdat er door de mensen uit dat betreffende topic de moeite wordt genomen om een lijst samen te stellen vond ik het wel zo vriendelijk om een link te vermelden in plaats van hun werk klakkeloos over te nemen.
;) helemaal mee eens.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar