www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83473 keer)

0 gebruikers (en 70 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #160 Gepost op: 23 november 2009, 20:31:46
Oh ja dat van 1/3 was ik bijna vergeten.  ::) Met bv 2x TS en 1x AL heb je dus gelijk nog maar mensen voor 1 TS.

Hoe snel gaat die werving op beroepsposten? Want dan komt het misschien toch nog goed.


werving gaat vrij snel opzich

ikzelf hebt op al mijn 9 beroepsposten maar 1 TS staan
anders heb ik
3X3
3X3
9X3
9X3
-----------------
72

beroepsmensen nodig en die kosten ook nog geld natuurlijk of je speelt of niet je betaalt je altijd scheel, dan scheeld die bemanning van de ene TS toch weer een hoop, + datr ik hem toch niet nodig heb
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #161 Gepost op: 25 november 2009, 21:40:52
Kan iemand nog eens uitleggen wat het beste is te doen bij meerdere vrijwillige posten.

Moet je nu eerst een school bouwen en dan een vrijwillie post omzetten naar beroeps of staat dat er los van?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #162 Gepost op: 25 november 2009, 22:16:31
Kan iemand nog eens uitleggen wat het beste is te doen bij meerdere vrijwillige posten.

Moet je nu eerst een school bouwen en dan een vrijwillie post omzetten naar beroeps of staat dat er los van?

dat zou ik pas later doen, ik zou eerst een kazerne of 30 produceren en dan een aantal beroeps maken en nog geen School doen, die is alleen voor de bemanning van de OGS waggels
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #163 Gepost op: 25 november 2009, 22:18:44
ow oké, dan heb ik nog even de tijd  ;D

Ik heb nu overigens 13 posten en met mijn huidige spreiding en materiaal plan weet ik het nog steeds te redden.


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #164 Gepost op: 25 november 2009, 22:19:33
Voor beroeps te maken heb je naar mijn idee een school nodig  ;)


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #165 Gepost op: 25 november 2009, 22:21:25
dat zou ik pas later doen, ik zou eerst een kazerne of 30 produceren en dan een aantal beroeps maken en nog geen School doen, die is alleen voor de bemanning van de OGS waggels
Maar dan zit je tot je 30e kazerne zonder OGS-team en meetploeg...

En als ik zie hoeveel meldingen er nu in het verband staan waar een OGS-voertuig of meetploeg is gewensd... is het dan niet toch handiger eerst die voertuigen te hebben?
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #166 Gepost op: 25 november 2009, 22:22:46
Die voertuigen heb ik al en volgens mij kan ik uitbouwen naar een beroepskazerne mits je voldoende euries heb


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #167 Gepost op: 25 november 2009, 22:26:54
Die voertuigen heb ik al en volgens mij kan ik uitbouwen naar een beroepskazerne mits je voldoende euries heb

Berufsfeuerwehren
Nachdem man die 10.Wache gebaut hat, kann man jede seiner Wachen über die Stufe 3 hinaus zu einer Berufsfeuerwehr ausbauen.

Klopt inderdaad

http://wiki.feuerwache.net/wiki/FAQ#Berufsfeuerwehren


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #168 Gepost op: 25 november 2009, 22:28:44
Die voertuigen heb ik al en volgens mij kan ik uitbouwen naar een beroepskazerne mits je voldoende euries heb

Niet doen, die voertuigen kunnen alleen bemand worden door geschoold personeel. Komt bij dat vanaf 2 beroepskazernes ze ook opgeroepen kunnen worden en je dus verplicht bent ze in te zetten. Scholing duurt een week, 10 man per school, je hebt sowieso 18 opgeleide mensen nodig (3 man per voertuig per dienst).

Dus eerst 1 beroepskazerne en school bouwen, dan mensen opleiden en dan pas meerdere beroepskazernes stichten.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #169 Gepost op: 25 november 2009, 22:30:24
ksnap er geen moer meer van.. nu heb ik brand spedition (in transport) gaat ie ineens vragen om Wvd ploeg.. die heb ik dus nog niet.. en die melding staat al 2 dagen open voor assistentie maar niemand die hem heeft of vrij heeft.. niet handig  :'(
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl