www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83418 keer)

0 gebruikers (en 34 gasten bekijken dit topic.

Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #290 Gepost op: 10 december 2009, 19:28:27
Hallo ik heb een paar vragen over het spel:

1
Kan ik voor dat ik 10 beroepskazernes heb al een 4e plek in een beroepskazerne bouwen én een ambulance aanschaffen? Zo wil ik alvast bij buren patiënten gaan rijden.

2
Als ik voordat ik 10 beroepskazernes heb én wel ambulances heb al meldingen krijgen met gewonden of echt alleen na die 10 beroepskazerne?

3
Waar vervoeren je ambulances de slachtoffers heen? Naar de dichtsbijzijnd ziekenhuis of moet je die selecteren?

4
Kan ik al personen vervoeren met een ambu bij de buren naar hun ziekenhuizen zonder dat ik zelf een ziekenhuis heb?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #291 Gepost op: 10 december 2009, 19:33:18
Hallo ik heb een paar vragen over het spel:

1
Kan ik voor dat ik 10 beroepskazernes heb al een 4e plek in een beroepskazerne bouwen én een ambulance aanschaffen? Zo wil ik alvast bij buren patiënten gaan rijden.
bij beroeps krijg je al een 4de plek

2
Als ik voordat ik 10 beroepskazernes heb én wel ambulances heb al meldingen krijgen met gewonden of echt alleen na die 10 beroepskazerne?
enkel na 10 beroeps
3
Waar vervoeren je ambulances de slachtoffers heen? Naar de dichtsbijzijnd ziekenhuis of moet je die selecteren?
?
4
Kan ik al personen vervoeren met een ambu bij de buren naar hun ziekenhuizen zonder dat ik zelf een ziekenhuis heb?
volgens mij niet
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #292 Gepost op: 10 december 2009, 19:44:03
Sorry ik bedoelde een 5e plek (foutje).

Bedankt voor de antwoorden!

Kan ik alleen op de 5e plek een ambu neerzetten of ook op de 4e plek nadat ik een ambu op de 5e heb neergezet?

Dus eigenlijk heeft het geen zin om voor de 10e beroepskazerne en ziekenhuis ambu's aan te schaffen mee te gaan rijden? Ik zou het wel leuk vinden om buren alvast te gaan helpen en zo.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #293 Gepost op: 10 december 2009, 20:13:04
op de 4de kan niet hoor
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #294 Gepost op: 11 december 2009, 20:48:20
hey

ik speel het nu ook net maar kan iemand mij uitleggen hou ik een kazerne moet uitbouwen?


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #295 Gepost op: 11 december 2009, 20:54:35
de knop Feuerwachen >> Neue Feuerwache gründen  Dan locatie op de kaart aanklikken waar je hem wil hebben .. dan naam geven.. en dan feuerwache grunden onderaan de kaart.. succes ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #296 Gepost op: 11 december 2009, 20:59:16
Uitbouwen:
Klik op feuerwachen --> klik op de naam van je brandweergarage --> klick dan op ausbauen


hey

ik speel het nu ook net maar kan iemand mij uitleggen hou ik een kazerne moet uitbouwen?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #297 Gepost op: 11 december 2009, 21:10:50
oke bedankt


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #298 Gepost op: 11 december 2009, 21:17:28
oke bedankt

Ow sorry had het niet goed gezien, dacht dat er bouwen stond.. maar er stond uitbouwen ;) excuses
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #299 Gepost op: 12 december 2009, 14:13:47
hey
ik heb net een LF 20/16 gekocht maar ik kan hem niet inzetten het is me tweede voertuig wie o wie wilt me helpen