www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83452 keer)

0 gebruikers (en 55 gasten bekijken dit topic.

Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #300 Gepost op: 12 december 2009, 14:37:20
Omschrijf waarom je hem niet kan inzetten? Komen er niet genoeg mensen op?

hey
ik heb net een LF 20/16 gekocht maar ik kan hem niet inzetten het is me tweede voertuig wie o wie wilt me helpen
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #301 Gepost op: 12 december 2009, 14:45:30
Zit vanmiddag online en zie van de 9 regionale meldingen 7 meldingen met gevaarlijke stoffen staan. Het lijkt alsof veel mensen hier niet goed op voorbereid zijn bij de bouw van hun 2e beroepspost. Of heeft dit een andere oorzaak. En met 2 kazernens hoeveel eenheden moet je ongeveer hebben om de meldingen in je eigen stad aan te kunnen (met hier en daar een uitschieter die je dan in de regio kan zetten)?

Zelf ben ik in mijn 1e beroepspost 36 man aan het opleiden zodat ik 24 uur per dag 2x WVD + 2x GSE kan inzetten voordat ik mijn 2e beroeps bouw. In die 2e beroepspost zet ik nog eens 1x WVD + 1x GSE neer.

Is dit voldoende denken jullie? En tot hoeveel beroepsposten is dit voldoende denken jullie?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #302 Gepost op: 12 december 2009, 14:46:50
het is al gelukt maar hoe krijg je nieuwe brandweer mensen?


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #303 Gepost op: 12 december 2009, 14:48:39
Klik op feuerwachen --> klik op de naam van de post --> klik op Neue Werbeaktion starten = nieuwe werfaktie starten

het is al gelukt maar hoe krijg je nieuwe brandweer mensen?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #304 Gepost op: 12 december 2009, 20:02:20
OPROEP AAN IEDEREEN OM IN HET SPEL DUIDELIJK ROEPNAMEN EN -NUMMERS TE GEBRUIKEN!!!

Het komt nu vaker voor dat mensen gaan rijden met een gevraagd voertuig en dan blijkt dat iemand anders al met dat voertuig rijd maar dat niet aangeeft met een bericht (en ETA) of duidelijk roepnaam en je dus voor niets rijd.

OPROEP AAN IEDEREEN OM IN HET SPEL DUIDELIJK ROEPNAMEN EN -NUMMERS TE GEBRUIKEN!!!
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #305 Gepost op: 12 december 2009, 20:05:47
je bedoeld gewoon Tankautospuiten TAS... Hoogwerker HW enz enz ?
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #306 Gepost op: 12 december 2009, 20:49:17
TS is het eigenlijk officieel.

Maar het gaat vooral om de mensen die een heleboel haakarmbak(voertuig)en in dienst hebben maar de functie er niet bij hebben staan zoals DPU, DPA, DPH enz......

je bedoeld gewoon Tankautospuiten TAS... Hoogwerker HW enz enz ?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #307 Gepost op: 14 december 2009, 14:33:18
hey
ik ben nu aan het sparen voor een tweede vrijwiligers kazerne maar welke voertuigen raden jullie aan om daar te zetten
in mijn eerste staat een LF 10/6 en een LF 20/16.
 ??? :)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #308 Gepost op: 14 december 2009, 14:43:48
hey
ik ben nu aan het sparen voor een tweede vrijwiligers kazerne maar welke voertuigen raden jullie aan om daar te zetten
in mijn eerste staat een LF 10/6 en een LF 20/16.
 ??? :)

Zou ik in de eerste als 3e auto een HV of AL zetten en in de 2e kazerne 2x TS en een (Hv/AL) ligt eraan welke je in de eerste hebt gezet ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #309 Gepost op: 14 december 2009, 15:08:26
hey
wat voor meldingen krijg je als je een tweede vrijwilige kazerne hebt  :)???