www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83425 keer)

0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #310 Gepost op: 14 december 2009, 15:39:08
woningbrand vooral
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #311 Gepost op: 14 december 2009, 17:55:50
of autobranden, motorbranden, buitenbrandjes, containerbrandjes
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #312 Gepost op: 14 december 2009, 21:43:28
hey
wat kan je met een LF 16-TS ??? :)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #313 Gepost op: 14 december 2009, 22:03:05
Een Tankautospuit
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #314 Gepost op: 14 december 2009, 23:30:53
Ik lees allemaal dingen over patiënten vervoeren voor buren enzo, maar ik heb nog maar 6 kazernes en geen RTW's. Ik speel voor mezelf, wat wordt er bedoeld met dingen doen voor buren? Moet je van in een 'verband' zitten ofzo? En is er een 'verband' voor Nederlanders?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #315 Gepost op: 14 december 2009, 23:43:49
Nou ik heb nu 35 kazernes,

60x TAS
8x HW
4x AL
6x SB
6x WTS
5x GW Olie
9x HV
4x Ademlucht
4x AGS
4x WVD
6x AMBU
6x OVD

Ik maak overal ongeveer een compagnie van :P buitenbrandje stuur ik standaard 2ts heen en binnenbranden al snel 3 a 4x TS en HW/AL ovd  ;D

Zijn de Duitse namen nu zo:

HW/AL = DLA (K)
SB = TLF
WTS = GW-L2
GW Olie = GW-Öl
HV = RW
Ademlucht = GW-A
AGS = GW-G
WVD = GW-M
AMBU = RTW
OVD = ELW

Klopt ongeveer?


En nog een (waarschijnlijk hele domme) vraag: Wat is eigenlijk het verschil tussen een AL en een HW en waar is AL een afkorting van? Ik zie overal Ladderwagen maar waarom is het dan niet LW?

En hoe houden jullie je kazernes/voertuigen overzichtelijk?! Ik heb elke kazerne een nummer gegeven, nu 01 t/m 06. Daarna 1, 2 of 3 letters afhankelijk van hun positie (N, NW, ZW, O, ZO enz.) en dan het nummer van het voertuig binnen de kazerne. 1e TS in een kazerne is dan bijv. 03-NW-1 en de 2e TS in dezelfde kazerne is dan 03-NW-2. Is dit überhaupt handig?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #316 Gepost op: 15 december 2009, 00:30:29
Zijn de Duitse namen nu zo:

HW/AL = DLA (K)
SB = TLF
WTS = GW-L2
GW Olie = GW-Öl
HV = RW
Ademlucht = GW-A
AGS = GW-G
WVD = GW-M
AMBU = RTW
OVD = ELW

Klopt ongeveer?


En nog een (waarschijnlijk hele domme) vraag: Wat is eigenlijk het verschil tussen een AL en een HW en waar is AL een afkorting van? Ik zie overal Ladderwagen maar waarom is het dan niet LW?

En hoe houden jullie je kazernes/voertuigen overzichtelijk?! Ik heb elke kazerne een nummer gegeven, nu 01 t/m 06. Daarna 1, 2 of 3 letters afhankelijk van hun positie (N, NW, ZW, O, ZO enz.) en dan het nummer van het voertuig binnen de kazerne. 1e TS in een kazerne is dan bijv. 03-NW-1 en de 2e TS in dezelfde kazerne is dan 03-NW-2. Is dit überhaupt handig?

Je lijstje is correct ;) haha  die DLA (k) is een hw of al maakt niet uit :P ik geef ze alleen de naam HW of AL... gewoon elke kazerne een naam geven (bijvoorbeeld alle kazernes uit je eigen regio )( maximum kazernes is 50 dus je komt al een heel eind) en dan de roepnummers.. zo houd ik het overzichtelijk ;)

Dat voorbeeldje is inderdaad handig maar ik kan je aanraden om in de voertuignamen te vermelden wat voor auto het is.. bijv:

TAS-224
HW-250
SB-260
WVD-298
OVD-481 enz enz enz
succes
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #317 Gepost op: 15 december 2009, 08:24:42
Je lijstje is correct ;) haha  die DLA (k) is een hw of al maakt niet uit :P ik geef ze alleen de naam HW of AL... gewoon elke kazerne een naam geven (bijvoorbeeld alle kazernes uit je eigen regio )( maximum kazernes is 50 dus je komt al een heel eind) en dan de roepnummers.. zo houd ik het overzichtelijk ;)

Dat voorbeeldje is inderdaad handig maar ik kan je aanraden om in de voertuignamen te vermelden wat voor auto het is.. bijv:

TAS-224
HW-250
SB-260
WVD-298
OVD-481 enz enz enz
succes


Danku! Dat heb ik ook al, was ff vergeten te vermelden :) TS 06-NNW-1
Is er in het echt ook geen verschil tussen een HW en een AL? Want de A in DLA staat voor Automatisch en K voor Korf, maakt dat  nog iets uit?

Ik heb ook nog een 'kleinlöschfahrzeug', maar wat is daar dan de Neêrlandische naam voor? :)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #318 Gepost op: 15 december 2009, 08:46:00
AL - HW maakt geen verschil in het spel, een kleinlöschfahrzeug' is gewoon een kleine TS (kunnen 6 man in) je kan dat eigenlijk zien als een ondersteuningsvoertuig oid
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #319 Gepost op: 15 december 2009, 16:14:40
Ik heb inmiddels 7 kazernes en een chronisch tekort aan OvD's en HW's door de vele Dachstuhlbranden, Feuer im Altenheim, Brand im Schule, Brand im Spedition enz.

Dit is mijn wagenpark:

7x LF 10/6
6x LF 20/16
2x DLA (K) 23/12
2x ELW 1
1x RW
1x GW-L2 - Wasser
1x TLF 20/40 - SL
1x GW-Öl

In de volgende kazerne maar weer een HW stallen mss met nog een OvD ipv een LF 20/16
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.