www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83332 keer)

0 gebruikers (en 48 gasten bekijken dit topic.

fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #430 Gepost op: 24 januari 2010, 16:28:58
hey weet er iemand of je voertuigen ook kapot kunnen


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #431 Gepost op: 24 januari 2010, 17:07:58
hey weet er iemand of je voertuigen ook kapot kunnen
Het is dus de bedoeling dat er sltijtage komt. Dit kan vanaf 15 kazernes. Hiervoor moeten garages gebouwd worden die de voertuigen kunnen repareren. per procent slijtage duurt het repareren 15 minuten. Als het voertuig nog 40% OK is, zal het dus 100-40 = 60% slijtage    60*15=900 minuten = 15 uur duren om het voertuig te repareren.
Voertuigen met toestand 0 kunnen niet meer gebruikt worden. Hoe groter de slijtage is, hoe meer het voertuig ook zal slijten. En een garage kan maar 1 voertuig te gelijk repareren.

Je kan al garages bouwen, maar de slijtage is nog niet doorgevoerd. In het voertuigoverzicht kun je zien hoeveel jou voertuigen gereden hebben en aan de hand daarvan wordt de slijtage weergegeven in procenten. Dit is echter nog niet verwerkt dus heeft het geen zin om nu al garages te bouwen. Tevens is het de vraag of een garage rendabel is. Je kan net zo goed een nieuw voertuig kopen 8)

Aldus CobraC op het brandweerforum.


1964Frank

  • particulier beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.
Reactie #432 Gepost op: 24 januari 2010, 19:23:49
Ik heb 4 GW-schiene staan. Mijn coordinatenkaart heb ik in 4 sectoren verdeeld, dus in iedere sector 1 voertuig.
Dat is een wagen bedoelt voor inzetten op en/of rond het spoor. Deze meldingen kun je krijgen vanaf 20 kazernes. Je hebt hem vrijwel nooit nodig, dus koop er niet meer dan 2 in totaal.


fire1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #433 Gepost op: 26 januari 2010, 14:24:07
hey
wat is presies het nut van een beroeps post ik kan twee wagens niet in zetten of is het allen makelijk met geschoolt peroneel ben aan het speren voor een school


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #434 Gepost op: 26 januari 2010, 14:27:41
hey
wat is presies het nut van een beroeps post ik kan twee wagens niet in zetten of is het allen makelijk met geschoolt peroneel ben aan het speren voor een school

Via beroeps kan je oop nog een ambu als 5e wagen erbij doen en je kan inderdaad speciale wagens zoals Ags en Wvd inzetten ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
Reactie #435 Gepost op: 29 januari 2010, 12:09:38
Als deelnemer:

Cobra4 - Cobra4


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #436 Gepost op: 29 januari 2010, 19:32:00
Gister de storm gedeeltelijk meegemaakt. Was toevallig vrij omdat ik weg moest en maakte het begin van de storm mee. Had 6 meldingen en opeens had ik er 14. Ik dacht huh? Toen ik de eerste melding opende stond er dus bij dat er een storm woedde. Toen ik (helaas) weg moest had ik er 47 waarvan ik 20 inzetten had behandeld. Toen ik vandaag weer inlogde had ik er 67.

Het is een erg leuke gebeurtenis waar voor je ff werken moet. Alleen jammer dat het steeds onder werk-/schooltijd voor komt.

Een tip die ik ontdekte is dat je vooral de bomen op dak moet behandelen omdat die kunnen uitgroeien tot dak brand waarvoor je alleen de credits van een boom op dak krijgt.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #437 Gepost op: 29 januari 2010, 19:35:29
Een tip die ik ontdekte is dat je vooral de bomen op dak moet behandelen omdat die kunnen uitgroeien tot dak brand waarvoor je alleen de credits van een boom op dak krijgt.
Met dank aan Tjuagut ;)

De storm is bij mij tot nu toe 3x voorgekomen, alledrie de keren rond 11 uur 's ochtends.


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #438 Gepost op: 31 januari 2010, 19:43:47
Ik ga er vanuit dat we nog steeds allemaal duidelijke en herkenbare roepNAMEN gebruiken. Helaas houd nog niet dereen zich daar aan. Sommige gebruiken alleen nog maar roepNUMMERS. Ook zijn de gebruike roepNAMEN niet altijd duidelijk. Was is bv een AGS? Is dat nu een gefahrgut of messtechnik?

Let er op mensen!
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #439 Gepost op: 1 februari 2010, 08:12:32
Ik ga er vanuit dat we nog steeds allemaal duidelijke en herkenbare roepNAMEN gebruiken. Helaas houd nog niet dereen zich daar aan. Sommige gebruiken alleen nog maar roepNUMMERS. Ook zijn de gebruike roepNAMEN niet altijd duidelijk. Was is bv een AGS? Is dat nu een gefahrgut of messtechnik?

Let er op mensen!



Voor zover ik weet is een AGS of GSE een GW-Gefahrgut en een WVD een GW-Messtechnik.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..