www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83211 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #520 Gepost op: 3 maart 2010, 19:12:49
Weet iemand bij welk % slijtage de kleur van groen verdwijnt en het een andere kleur wordt?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #521 Gepost op: 3 maart 2010, 19:18:13
Weet iemand bij welk % slijtage de kleur van groen verdwijnt en het een andere kleur wordt?

word per procent donkerder
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #522 Gepost op: 4 maart 2010, 12:40:28
nou ik heb zojuist  mijn 20ste beroepspost geopend! en ik ben trots!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #523 Gepost op: 4 maart 2010, 13:46:35
Ehhhh weet je dat zeker? Bij mijn voertuigen is het groen van 89% even groen als 100%.

word per procent donkerder
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #524 Gepost op: 4 maart 2010, 18:33:21
Ehhhh weet je dat zeker? Bij mijn voertuigen is het groen van 89% even groen als 100%.
Ik geloof niet dat er iets aan de kleur verandert. Misschien dat het rood wordt zodra de schade kritieke waarden bereikt? Affijn, zodra een voertuig voldoende schade heeft (denk een procent of 70) schrijf ik hem direct volledig af om te investeren in een nieuwe :D. Dat scheelt een hoop gedoe met dure garages, plus voertuigen die je een week lang niet kan inzetten.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #525 Gepost op: 4 maart 2010, 18:55:30
Ik geloof niet dat er iets aan de kleur verandert. Misschien dat het rood wordt zodra de schade kritieke waarden bereikt? Affijn, zodra een voertuig voldoende schade heeft (denk een procent of 70) schrijf ik hem direct volledig af om te investeren in een nieuwe :D. Dat scheelt een hoop gedoe met dure garages, plus voertuigen die je een week lang niet kan inzetten.

een week? een kwartier bedoel je denk ik?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #526 Gepost op: 4 maart 2010, 19:41:41
een week? een kwartier bedoel je denk ik?
Het zou best kunnen dat ik mis ben. maar ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je voertuig voor langere tijd niet inzetbaar zou zijn gedurende reparatie. Logisch natuurlijk, maar als dit een week duurt vind ik het niet de moeite :D Een kwartier is natuurlijk geen enkel probleem, maar misschien is het wel een dag? Ik verdiep me er verder niet zo in, dus misschien dat iemand hier uitsluitsel in kan geven? :)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #527 Gepost op: 4 maart 2010, 19:45:49
Het zou best kunnen dat ik mis ben. maar ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je voertuig voor langere tijd niet inzetbaar zou zijn gedurende reparatie. Logisch natuurlijk, maar als dit een week duurt vind ik het niet de moeite :D Een kwartier is natuurlijk geen enkel probleem, maar misschien is het wel een dag? Ik verdiep me er verder niet zo in, dus misschien dat iemand hier uitsluitsel in kan geven? :)

ik heb geregeld gehad dat ik hem een half uur later alweer kon gebruiken.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #528 Gepost op: 4 maart 2010, 19:56:45
ik heb geregeld gehad dat ik hem een half uur later alweer kon gebruiken.

Als ik het me goed herinner (uit een topic op het BRW Forum) duurt het repareren van een voertuig 1 minuut per % schade ;)

Ik speel nu ongeveer een weekje, en ik ben toe aan mijn 4e post. Alleen ik zit op dit moment best wel met een tekort aan wagens, zo heb ik regelmatig een Dachstuhlbrand, 2 schoorsteenbranden en dan nog iets erbij, zodat vrijwel al m'n TSén op pad zijn. Dan wordt er vaak nog om de HW gevraagd, en is vrijwel al mijn personeel bezig dan.

Is het, in mijn toekomstige 4e post, dan handig om 1 TS + GW-Ol + extra HW te doen, of 2 TS + GW-Ol? Ik wil wel is weten hoe dat bij jullie ging toen jullie nog maar 3 postjes hadden ;)

Mijn dank alvast!  ;)


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geďnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #529 Gepost op: 4 maart 2010, 20:56:18
Ik weet niet wat je huidige indeling is, ik zou eerst gaan voor diversieijd en dan pas voor kwantitijd. Meldingen met bijv. HW tekort kan je ook in het BRWforum verband openzetten.

PS: Nu duikers bij mij actief, heb 25 v/d 48 kazerne's beroeps
Student Technische Bedrijfskunde TU/e