Infostream bij sigmateams

Auteur Topic: Infostream bij sigmateams  (gelezen 19342 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rjvaneyk

  • Noodhulpteam Hollands Midden
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 579
Reactie #60 Gepost op: 29 oktober 2009, 17:41:47
Sigma Hollands Midden is al langzaam aan het overstappen naar de Galaxy.
Alle nieuwe SIGMA-leden krijgen bij diplomering al de Galaxy.
Verder worden de oude X-streams vervangen door de Galaxy, wanneer deze defect zijn.

Ik kan verder weinig over de galaxy gebruiksvriendelijkheid vertellen, omdat GHOR HM de pager-menu's bijna volledig heeft uitgeschakeld.
Ik kan alleen berichten lezen, verwijderen en de alarmtoon/trilstand aan en uitzetten.

Hij maakt in ieder geval wel veel meer herrie en de trilmotor is ook een heel stuk beter.
Pluspunt is dat de Galaxy in een oplaadstation opgeladen word en heeft een accu ipv batterij.
Nadeel is dan tevens ook, dat een lege pager ook echt een lege pager is.
Accu is niet vervangbaar voor een batterij, omdat de accu 2,6 volt levert.
Je zou dus extra opgeladen accu's en een kruiskopschroevendraaier moeten hebben, voor het geval de accu leeg is.


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #61 Gepost op: 30 oktober 2009, 11:05:21
Je zou dus extra opgeladen accu's en een kruiskopschroevendraaier moeten hebben, voor het geval de accu leeg is.

Dan heb je niet goed opgelet, want de accu houd het lang genoeg vol.  ;)
Ik stop 'm eens in de 3 á 4 weken in de lader en dan heb ik nog niet het idee dat-ie echt leeg is.

En afgezien van de grootte (we hadden hiervoor de kleine DAF110) ben ik verder tevreden over de Galaxy. Maar goed, verder dan het wekelijkse proefalarm ben ik nog niet gekomen, sinds ik 'm heb.    ;D