Ik ben eigenlijk een beetje verdrietig geworden door de opmerkingen van CopVr3. Met alle respect, maar dit soort opmerkingen kunnen niet als diender zijnde.
En van welke opmerkingen wordt je een beetje verdrietig?
Het feit dat ik aangeef dat het vaak zo druk is dat er niet gelijk gehoord kan worden? Jammer maar dit is een feit.
Iets met bezuinigingen, weinig personeel en steeds meer papierwerk. Daarnaast hebben we meer last van ZSM dan dat we er baat bij hebben. Alles duurt lang. Simpele winkeldief ben je uren verder waar het vroeger in 30min klaar was.
Maar ook horecadiensten zijn geregeld zo druk dat deze zaken de volgende ochtend worden afgewerkt. Daarvoor heb je immers 6 uren de tijd. (0000 tot 0900 niet meegeteld). Dat is de realiteit met dank aan de regering.
Verder ga ik zo weinig mogelijk in verhoor met mensen die onder invloed zijn. Ik vind nog steeds dat je beter kan horen als de alcohol wat uitgewerkt is. Ik ken je achtergrond niet maar als je dit niet begrijpt weet je niet waarover je praat.
Dat anderen na mijn reactie, met opmerkingen komen als "thats the spirit" heb ik niks mee te maken.
Dus nogmaals: waar wordt je verdrietig van?