O&G-Signalen, bedrijfsmatig vraag.

Auteur Topic: O&G-Signalen, bedrijfsmatig vraag.  (gelezen 3165 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EDkataantje

• Gast
Gepost op: 28 oktober 2009, 22:54:56
Hallo,

Ik heb een vraagje over voertuigen van commerciële bedrijven zoals MediTaxi, MAI e.d. die huisartsenvervoer leveren en repatriëring van patiënten. Hoe wordt je als commercieel bedrijf in de zorg als voorrang voertuig aangewezen en mag je O&G signalen op de openbare weg voeren? En waar moet je wezen om voortdurend in contact te staan met meldkamer ambulance en deze apparatuur (C2000?) te bemachtigen?

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2009, 23:40:16
Ik hoorde laatst iemand over Google. Schijnt dat je daarmee bijna alle antwoorden kunt vinden op je vragen! Ik geloofde het eerst ook niet, maar heb het inmiddels zelf mogen ervaren!  O0

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2009, 23:45:37
Ik zoek ff mee, maar ik kan ff zo snel niet vinden welke weg je dient te bewandelen om toestemming te kunnen krijgen van Justitie... ???

Gast

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:24:30
Waarom EDkataantje deze specifieke vragen omtrent OGS stelt wordt helaas niet duidelijk uit zijn tekst, wellicht kan hij nog iets uit de doeken doen over het hoe en wat van zijn hulpvraag?

Gast48368

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:29:59
Ik hoorde laatst iemand over Google. Schijnt dat je daarmee bijna alle antwoorden kunt vinden op je vragen! Ik geloofde het eerst ook niet, maar heb het inmiddels zelf mogen ervaren!  O0

Er begint mij iets te kriebelen............... 8)

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:31:12

Er begint mij iets te kriebelen............... 8)

Ow..moet ik doorgaan dan...?

Gast

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:36:24
Ow..moet ik doorgaan dan...?

Wellicht met zoeken op dat door jouw bejubelde en ontdekte Google, zo te merken kon je ondanks je (op zich geinig verpakte) sarcastische opmerking zélf toch niet datgene vinden waarvan je dacht dat het wel te vinden was  ;D ;D ;D

Gast48368

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:50:32
Wellicht met zoeken op dat door jouw bejubelde en ontdekte Google, zo te merken kon je ondanks je (op zich geinig verpakte) sarcastische opmerking zélf toch niet datgene vinden waarvan je dacht dat het wel te vinden was  ;D ;D ;D

Rene, wat kun je dat toch weer mooi omschrijven..........ik doe het je niet na......... ;D

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:53:16

Nee, en nog steeds niet. Kan het wel navragen, maar dat wordt volgende week pas dan... ::)

;)

Dinges

• Senior gebruiker