Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32979 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #170 Gepost op: 17 november 2009, 19:11:07
Dr hebben géén Nederlandse politiemensen in dit voertuig gereden, alleen er naast gezeten ;)
Bron is een van de gelukkige die er naast heeft mogen zitten en néé dat was ik niet  :-[

Ik vond ook al raar dat ze, een wagen met dit vermogen, niet in de sloot geparkeerd hadden....  ;D ;D ;D ;D ;D


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #171 Gepost op: 17 november 2009, 21:27:43
Wat ik bedoel is, iedereen valt over het rijden van de BOA's maar er wordt niks gezegt over de club van de Vries. Dus dat vinden we maar allemaal maar goed. Een stel burgers zonder maar ok enige vorm van rijiopleiding die denken dat je politieauto's moeten gaan volgen. Gezien het commentaar dat ze geven over het het rij gedrag van de Boa's.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #172 Gepost op: 17 november 2009, 21:34:54
Wat ik bedoel is, iedereen valt over het rijden van de BOA's maar er wordt niks gezegt over de club van de Vries. Dus dat vinden we maar allemaal maar goed. Een stel burgers zonder maar ok enige vorm van rijiopleiding die denken dat je politieauto's moeten gaan volgen. Gezien het commentaar dat ze geven over het het rij gedrag van de Boa's.

 



Misschien heeft hij wel mensen ingehuurd die hoge snelheid rij-instructie geven... Dat weet ik niet en jij ook niet... ;) Alle reacties mbt over de opleiding van bestuurder van de journalisten zijn puur speculatie... Wat we wel weten is dat er een aantal mensen in dienst van de politie en die belast zijn met toezicht op de rij snelheid zelf de rijsnelheid overtreden zonder enige noodzaak...Ga  nu niet de overtreding van de toezichthouders bagatelliseren omdat er toevallig één keer een journalist achteraan gereden is... De camerawagens zullen vast niet voor de eerste keer zo 'sociaal' gereden hebben.... ;) :-X


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #173 Gepost op: 18 november 2009, 12:40:04
Waar maak je je nu druk over, over het feit dat ik zeg dat het van geen kant klopt zoals de Vries zijn " onderzoek" doet. Of over het feit dat ik om duidelijk bewijs vraag van het een en ander.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #174 Gepost op: 18 november 2009, 14:00:15
Waar maak je je nu druk over, over het feit dat ik zeg dat het van geen kant klopt zoals de Vries zijn " onderzoek" doet. Of over het feit dat ik om duidelijk bewijs vraag van het een en ander.


Wat klopt er niet aan dat ''onderzoek''?  Dat zijn onderzoeksteam zich ook niet aan de regels houdt?

''Om boeven te vangen heb je boeven nodig''..... ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #175 Gepost op: 18 november 2009, 18:24:27
Waar maak je je nu druk over, over het feit dat ik zeg dat het van geen kant klopt zoals de Vries zijn " onderzoek" doet. Of over het feit dat ik om duidelijk bewijs vraag van het een en ander.


Je probeert het gedrag van de agenten te bagatelliseren...


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #176 Gepost op: 18 november 2009, 18:57:12
Een stel burgers zonder maar ok enige vorm van rijiopleiding die denken dat je politieauto's moeten gaan volgen.

Dus jij wil beweren dat elke Politie-agent wel enige vorm van rijopleiding hebben gehad. Wat dacht je bv. van Vrachtwagen chauffeurs
Je krijgt dezefde opleiding als een Directie chauffeur of te wel CCV-D1 en verder niet met die verstande dat je het ogs gedeelte erbij hebt.
Maar hard rijden is niet moeilijk dat kan iedereen maar verantwoord hard rijden is een ander verhaal.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #177 Gepost op: 19 november 2009, 04:15:57
Je probeert het gedrag van de agenten te bagatelliseren...

Hij probeert het niet, hij doet het....:P
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #178 Gepost op: 20 november 2009, 11:09:52
Nee, dat doe ik niet. Waar het mij om gaat is dat elke strafzaak is voorzien van bewijs. Ik vindt dat de Vriesniet altijd even goed bewijs aanleverd. Die mening mag ik hebben.
Kijk dat de Boa's te hard hebben gereden dat staat als een paal boven water, zal ik ook niet ontkennen. Het gaat mij alleen op de manier waarop dit is gebeurdt.

Voor dat ik met een VROS auto mag gaan rijden heb ik drie soorten rijopleiding achter mijn kiezen. Als de het comentaar hoort van de gene die achter de Boa's aanrijden en de manier waarop zij trachten te volgen, dan heb ik mijn twijfels.

Dus ik bagatelliseer niks.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #179 Gepost op: 20 november 2009, 11:27:13
Nee, dat doe ik niet. Waar het mij om gaat is dat elke strafzaak is voorzien van bewijs. Ik vindt dat de Vriesniet altijd even goed bewijs aanleverd. Die mening mag ik hebben.
Kijk dat de Boa's te hard hebben gereden dat staat als een paal boven water, zal ik ook niet ontkennen. Het gaat mij alleen op de manier waarop dit is gebeurdt.

Voor dat ik met een VROS auto mag gaan rijden heb ik drie soorten rijopleiding achter mijn kiezen. Als de het comentaar hoort van de gene die achter de Boa's aanrijden en de manier waarop zij trachten te volgen, dan heb ik mijn twijfels.

Dus ik bagatelliseer niks.


Een journalist hoeft zijn bevindingen niet te gebruiken in een strafzaak. Gewoon het bewijs objectief vastleggen op camera. Zodra hij zijn item gemaakt heeft is hij klaar (en een paar maanden/jaren later gaat hij weer eens kijken ;)).

Euuh, als volgens jou de journalisten een voortgezette rijopleiding moeten hebben voor dit eenmalige gebeuren... Wat moeten die politie medewerkers in de flitswagens dan volgens jou hebben... die reden blijkbaar altijd zo... ::)