Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32805 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Kijk, daar heb ik dan weer een hekel aan. Toch een beetje 'pot-verwijt-de-ketel-dat-ie-zwart-ziet'-werk...


Journalistiek onderzoek  t.b.v. publiekelijk belang.. om aan te kunnen tonen dat niet al onze handhavers het al te nauw nemen met verkeersveiligheid.


Sam Hendrix

  • Gast
Journalistiek onderzoek  t.b.v. publiekelijk belang.. om aan te kunnen tonen dat niet al onze handhavers het al te nauw nemen met verkeersveiligheid.

Ik ben van mening dat als burger, waarschijnlijk zonder gedegen rijopleiding, met 170 km/h rijden vanuit journalistiek oogpunt niet tegen elkaar afweegt...


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Ik ben van mening dat als burger, waarschijnlijk zonder gedegen rijopleiding, met 170 km/h rijden vanuit journalistiek oogpunt niet tegen elkaar afweegt...

En een oorlogsverslaggever in oorlogsgebied dan? Moeten die voortaan allemaal maar thuis blijven? Omdat ze geen militaire opleiding hebben gehad? Enge ontwikkeling.... ;)


Sam Hendrix

  • Gast
Journalistiek onderzoek  t.b.v. publiekelijk belang.. om aan te kunnen tonen dat niet al onze handhavers het al te nauw nemen met verkeersveiligheid.

En trouwens, sinds wanneer ligt die taak bij de journalistiek, is dacht dat dat gefaciliteerd werd door de Rijksrecherche? Dat je naar aanleiding van(!) een journalistiek onderzoek start is oké, alleen maar waardevol. Maar op deze manier te werk gaan... Hoeveel onschuldige burger heb jij als journalist wel niet in gevaar gebracht!


Sam Hendrix

  • Gast
En een oorlogsverslaggever in oorlogsgebied dan? Moeten die voortaan allemaal maar thuis blijven? Omdat ze geen militaire opleiding hebben gehad? Enge ontwikkeling.... ;)

Als oorlogsjournalist breng je door de persvrijheid (nagenoeg... ik ben er zelf nooit geweest) geen mensen in gevaar? En met 170 km/h achter een Volvo aanrijden wel, of sla ik de plank hier nou finaal mis?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Als oorlogsjournalist breng je door de persvrijheid (nagenoeg... ik ben er zelf nooit geweest) geen mensen in gevaar? En met 170 km/h achter een Volvo aanrijden wel, of sla ik de plank nou finaal mis?

Dus jij vindt, omdat de betrokkenen n.a.w. een extra rijopleiding hebben gehad, dat zij boven de wet staan?


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Eigenlijk is het wel jammer dat PRdV het nu weer heeft gedaan, want je leest hier dan het te gek voor woorden is dat hij dit aan de grote klok hangt. Als ik te hard rij word ik ook gestraft daarvoor, dus waarom niet een snelheiscontoleur of een woordvoerder van VVN?
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
En trouwens, sinds wanneer ligt die taak bij de journalistiek, is dacht dat dat gefaciliteerd werd door de Rijksrecherche? Dat je naar aanleiding van(!) een journalistiek onderzoek start is oké, alleen maar waardevol. Maar op deze manier te werk gaan... Hoeveel onschuldige burger heb jij als journalist wel niet in gevaar gebracht!

Die taak ligt wel degelijk bij de journalistiek. Hoe anders had dit ''probleem'' aan de kaak gesteld moeten worden? En klacht van een burger? Meerdere klachten van meerdere burgers?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Die taak ligt wel degelijk bij de journalistiek. Hoe anders had dit ''probleem'' aan de kaak gesteld moeten worden? En klacht van een burger? Meerdere klachten van meerdere burgers?

Hoe weet een burger dat het een flitsauto is met een BOA achter het stuur?  ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Hoe weet een burger dat het een flitsauto is met een BOA achter het stuur?  ;)

Misschien getuige zijn?  ::)