Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32916 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
De ene agent is de andere niet ..... Iemand in een politieuniform kan ook de bode zijn ... én ook die mag niet te hard rijden ::)

Dan is hier sprake van een miscommunicatie. O0  Ik vergeleek niet de flitsbeambtes en de poltie, maar de flitsbeambtes en burgers onderling!

Dus, gelijke monniken gelijke kappen.


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Zij hebben vrijstellingen om het RVV te overtreden voor uitvoering van hun taak .... Verkeerscontrolerende diensten maken daar dus gebruik van.
Het komt regelmatig voor dat er ''hard'' naar het bureau word gereden, om vervolgens te wachten voor rood en daarna weer hard verder ....
DIverse zaken zijn wél spoed maar géén prio1,

En daarom voelt de baas van het KLPD zich aardig in zijn zak gescheten door zijn eigen personeel. En vervolgens deze mensen heeft aangesproken op hun gedrag.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
En daarom voelt de baas van het KLPD zich aardig in zijn zak gescheten door zijn eigen personeel. En vervolgens deze mensen heeft aangesproken op hun gedrag.
En voor hoe lang heeft dat resultaat?? Het aanspreken van deze mensen door de baas van het KLPD
Is "aanspreken" wel de juiste manier??


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
We gaan het nu horen op sbs.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
het forum valt daardoor wel stil.... ;D ;D ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Het komt regelmatig voor dat er ''hard'' naar het bureau word gereden, om vervolgens te wachten voor rood en daarna weer hard verder ....

Even nader benadrukken, het ''hard'' naar het bureau rijden bedoel ik met een doel, het komt namelijk regelmatig voor dat er met een doel (ook prio1) terug word gereden naar een bureau
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Noem er voor de aardigheid eens een op dan?
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Ach, ik zou ook dolgraag in die Italiaanse politiewagen willen rijden, en flink doortrekken..

Maar als ik dat op een zonnige dag met mijn motor doe...loop ik kans op een invordering... ;D


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Maar ik denk dat één ding zeker is Dinges, dit is zeker niet objectieve TV. Ik hoop dat de gemiddelde NL-er dat ook ziet, maar helaas, Marx zei het al: de massa is dom :(


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Maar ik denk dat één ding zeker is Dinges, dit is zeker niet objectieve TV. Ik hoop dat de gemiddelde NL-er dat ook ziet, maar helaas, Marx zei het al: de massa is dom :(

waarom is dit geen objectieve TV??