Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32929 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Noem er voor de aardigheid eens een op dan?

Ophalen van bijvoorbeeld een warmtebeeldcamera, breekijzer, bonkie, documenten  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
En daar kan men van binnenuit geen actie voor ondernemen?
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
- Een mens, wat zo een meneer is, die moet plassen. Buiten de bebouwde kom mag dat. FOEi wordt er gezegd!
- 51 km ONGECORRIGEERD te hard, rijbewijs kwijt: niet waar!
- Flitster rijdt 30 waar 30 is toegestaan: andere weggebruikers dwingen hem daartoe!

EDIT: en nooit je koffiekan leeggooien!
EDIT: momenteel rijdt hij 13 km te hard ongecorrigeerd!


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Tot nu toe vind ik het buitengewoon zwak :-\


De snelheid is inderdaad erg jammer, maar al die andere zaken zijn zo pietluttig.
Leesgooien van een thermosfles --> boeiend ???
Laten lopen van de motor --> ja, je wilt na einde controle niet hoeven duwen omdat je lege accu's hebt. Daarbij is het hun werkplek, dus die moet goed verwarmd / geventileerd zijn (Arbo).
Wildplassen --> lekker interessant, het is buiten de bebouwde kom, weg van de bewoonde wereld. Wie heeft daar last van?

En dan rijdt er een 100 waar je 120 mag, is het ook niet goed. Ook daar heeft niemand last van.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
volgens mij vergeten jullie ook dingen

- geen richting aanwijzers gebruiken (meerdere malen)
- niet rechts rijden

of is dit ook "pietluttig"

dan wil ik voor dit pietluttige dingen ook geen prent en ook geen prent meer voor 20 km te hard omdat daar toch niemand last van heeft

maar  ja ik ben ook maar een burger-trutje  of niet??


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
20km/h te hard? Dat flitst een computer! Als je die dingen gaat 'verscheuren' en de grens nog verder opschuiven, is het hek van de dam.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Tot nu toe vind ik het buitengewoon zwak :-\


De snelheid is inderdaad erg jammer, maar al die andere zaken zijn zo pietluttig.
Leesgooien van een thermosfles --> boeiend ???
Laten lopen van de motor --> ja, je wilt na einde controle niet hoeven duwen omdat je lege accu's hebt. Daarbij is het hun werkplek, dus die moet goed verwarmd / geventileerd zijn (Arbo).
Wildplassen --> lekker interessant, het is buiten de bebouwde kom, weg van de bewoonde wereld. Wie heeft daar last van?

En dan rijdt er een 100 waar je 120 mag, is het ook niet goed. Ook daar heeft niemand last van.

Op wat lulligheden zoals dat plassen en die thermosfles en draaiende motor etc. na...valt hier bar weinig goed te praten / te bagetaliseren....


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Bovendien erg onprofessioneel wanneer men de term 'aanhouden' gebruikt wanneer staande houden van toepassing is.
Dat zegt veel over de kwaliteit.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
En daar kan men van binnenuit geen actie voor ondernemen?

Néé .... En dat komt weer door het personeelstekort ....
Maar dan nog ... Dit zijn de dingen waar de vrijstellingen voor zijn  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Bovendien erg onprofessioneel wanneer men de term 'aanhouden' gebruikt wanneer staande houden van toepassing is.
Dat zegt veel over de kwaliteit.
Ach, het foutief gebruiken van deze twee termen staat niet in verhouding tot het getoonde dunkt mij.