Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32917 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
keep dreaming

Misschien schiet ik teveel in de verdediging.
Maar de toon van dit programma is fout, en dat is eigenlijk mijn punt/tegengeluid.


Gast

  • Gast
De toon van dit programma is juist treffend.
Het wordt, vermoed ik, expres in dezelfde stijl gebracht als Wegmisbruikers, op kinderachtige wijze met cynische stem het getoonde van commentaar voorzien. Juist daarom zal het zo gemonteerd zijn.
Evengoed zal het waarschijnlijk, en helaas, leiden tot de volgende deuk in het imago van de gehele politie omdat er enkele verkeerde appels tussen zitten.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Ze hebben wel een kast bobo's uit de kast getrokken...  ;D


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Voorlopig zit ik nu naar een programma te kijken van een zekere Peter R. de Vries te kijken en zie beelden wat tenenkrommend is  >:(

Daar heb ik werkelijk geen woorden voor...

Voor allen die werkzaam zijn en zich ook schuldig maken aan dit soort praktijken,
Zeg het maar....

Het bewijs is op SBS6 te volgen...

Bizar..!
Echt BIZAR..!
Groetjes, Marco


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Denk dat de antwoorden van zowel die OvJ en die KLPD baas gewoon duidelijk zijn. Het kan gewoon niet, punt uit.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Hulde aan Fred Teeven, die man zegt altijd wat ik denk... ;D


stln01

  • chemisch analist/ vrijw. bedrijfsbrandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
Het lijkt wel of Peter, vanwege persoonlijke irritaties dit item maakt. Die toon heeft het wel.
In een eerder interview (voor 'Op de bon' oid) heeft hij zich zeer negatief uitgesproken over snelheidscontroles. Dit is ook totaal niet waardig voor zijn programma.

Ik heb een stukje gezien, maar ik weet niet hoeveel flitsauto's ze hebben gevolgd, misschien net degene waar een mens in zit.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
De toon van dit programma is juist treffend.
Het wordt, vermoed ik, expres in dezelfde stijl gebracht als Wegmisbruikers, op kinderachtige wijze met cynische stem het getoonde van commentaar voorzien. Juist daarom zal het zo gemonteerd zijn.

De toonzetting in dat programma heb ik ook een hekel aan, dus wat betreft kan mijn afkeer wel kloppen ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Denk dat de antwoorden van zowel die OvJ en die KLPD baas gewoon duidelijk zijn. Het kan gewoon niet, punt uit.
maar als ik de reacties hier lees.........
dan krijg ik de indruk dat men vind dat dit wel kan en dat deze uitzending gebasseerd is op "pietluttigheden" en niet op voorbeeld functies wat ik van een politie-agent cq boa kan verwachten

en dat het programma een verkeerde toonzitting heeft


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Ach je ziet in het ene filmpje dat een boa achter de struiken staat te pissen en in het andere filmpje zie je dezelfde over een verdrijvingsvlak heen gaan.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.