Misschien kan ie de AD-haringtest overnemen, want dat leidt ook iedere keer tot de conclusie dat winkeliers er een zooitje van maken!! Idem met de oliebollentest.
Kleine criminaliteit is de grootste vorm van overlast. Samen met dit soort incidenten (zijn het nog wel ''incidenten''?) zorgen ze ervoor dat de geloofwaardigheid van de burger in de handhavers tot een nulpunt daalt. De leiding van betrokkenen zal hier niet blij mee zijn. Iets met integriteit etc.
Ik rij zelf ook graag lekker door, dat zal ik nooit ontkennen. Maar als je belast bent met handhaving en er mede voor zorgt dat duizenden mensen zo af en toe een prentje op de mat krijgen, en vervolgens rij je zelf als een wegpiraat terug naar je post om een bammetje te kunnen eten...nee, dit is niet te verkopen. Heb je dan
verkeersveiligheid echt zo hoog in het vaandel staan? Want onder dat mom gebeuren deze praktijken..
Verder adviseer ik je eens een aantal boeken te lezen van de Vries. Je zal van verbazing in verbazing vallen. Je zal denken; ''Kan dat allemaal, in ons kikkerlandje?'' Soms lijkt NL ook net een bananenland...