De uitleg van je over dat je graag snel de auto uit wilt "springen" omdat iemand de deur open trekt, ja dat is logisch en had ik niet aangedacht!
Ik begrijp volkomen dat sommige diensten iets meer mogen en kunnen maar het mag niet zo zijn dat men iets doet omdat men toevallig politie / brandweer / ambulance werkt en vanuit daar deze gedachte hebben.
Ook heeft de politie eenmaal een voorbeeld functie: dus een rijdende agent die aan niet handsfree belt dat kan gewoon niet.
Al is het toegestaan, als het toegestaan is.
De redenen heb ik geschreven waarom het niet toegestaan is om niet te telefoneren als men een motorvoertuig bestuurd, aangezien een politie-agent brandweerman of ambulance chauffeur nog steeds een mens is, is dit ook op hem/haar van toepassing.
Maar ik vind het jammer dat je mijn opmerking als kinderachtig gedrag bestempeld. (dat vind ik juist kinderachtig....
)
want ik vraag juist wat het verschil is tussen mij en die brandweerman/ politieman / ambulance chauffeur is.............
betreffende verantwoording
Laten we als volwassen hier over discusseren en met argumenten komen. En met de juiste argumenten cq voorbeelden komen en dan ben ik vast bereid om mijn mening te herzien. Wat ik al heb gedaan met de voorbeeld van je met het niet dragen van een autogordel van de politie-agent.