Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32996 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #140 Gepost op: 14 november 2009, 16:02:55
dit was een reactie op Fanny, die weet blijkbaar precies hoe deze opleidingen in elkaar steken.


dat klopt    (waar is de duim gebleven??)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #141 Gepost op: 14 november 2009, 16:58:09
Nee

Wat is het verschil tussen een portofoon en een telefoon? Behalve dat het ene wel en het andere niet is toegstaan  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #142 Gepost op: 15 november 2009, 10:59:33
Eerst heel hard 'nee' roepen en vervolgens niet eens zeker weten of het toch wel gebeurd?  ::) Hoe dan ook, dit was een reactie op Fanny, die weet blijkbaar precies hoe deze opleidingen in elkaar steken.



Een instructeur kan het op eigenhoutje toevoegen. Maar het wordt gewoon afgeraden.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #143 Gepost op: 15 november 2009, 11:01:31
Wat is het verschil tussen een portofoon en een telefoon? Behalve dat het ene wel en het andere niet is toegstaan  ::)

Simplex   -   duplex ;D ;D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #144 Gepost op: 15 november 2009, 12:58:14
Een instructeur kan het op eigenhoutje toevoegen. Maar het wordt gewoon afgeraden.

Communicatie zit gewoon in het rij-opleidingspakket ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #145 Gepost op: 15 november 2009, 13:36:14
http://www.geenstijl.tv/2009/11/rutger_komt_een_flitsagentje_t.html (+ FILMPJE)

Rutger komt een FlitsAgentje tegen
Zo. Na al dat gezellige gelebber met de politie van gisteren is het nu weer tijd voor keiharde en ONTLUISTERENDE beelden inzake het gedrag van de Nederlandsche Arm der Wet. U weet, het team van GeenStijl.TV zit de godganse dag op de weg. Van hot naar her, bovenop het nieuws, waar dan ook, wanneer dan ook. En overal in De Rest van Nederland liggen de struikrovertjes in een hinderlaag om onze sympathieke teevee-man te ambushen. PATS! Weer 35 euro. FLITS! Nog eens 28 knaken. KLIK, weer twee tientjes. Na de zoveelste onzinflits besloot Rutger dan maar eens verhaal te halen bij het FlitsAgentje van dienst. Gewoon informatief even wat vragen stellen enzo. En wat doet die politie? Die belt de politie...
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #146 Gepost op: 15 november 2009, 13:47:30
Communicatie zit gewoon in het rij-opleidingspakket ;)

http://www.geenstijl.tv/2009/11/rutger_komt_een_flitsagentje_t.html (+ FILMPJE)

Rutger komt een FlitsAgentje tegen


Nu nog mediatraining... ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #147 Gepost op: 15 november 2009, 14:16:03
Mwoa, vind het nogal meevallen hoor.
GeenStijl kennende is er van alles uitgeknipt en is het zodanig gemonteerd.
Kan me nog een item herrineren over een A-team wat werd aangehouden en de daarop volgende actie van geenstijl ....

Overigens krijgt de gewone agent geen mediatraining, daar hebben we de persvoorlichting voor
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #148 Gepost op: 16 november 2009, 11:58:55
Ik ben ook een mens, die dus niet de eigen verantwooding mag nemen want ik krijg er wel een boete voor...........

Wat verschil ik  van de brandweerman, ambulance-chauffeur en politie-agent?  Nogmaals ze staan niet boven de wet.


Begin niet over de extra rij trainingen want daar wordt geen les "hoe te rijden met mobiele telefoon" gegeven
Want er zijn voorbeelden genoeg dat agenten hun voertuig niet onder controle hebben.

T feit waarin jij verschilt is dat jij niet achter die boef hoeft aan te rennen, t feit dat als iemand de deur van een pit auto optrekt ik graag meteen wil kunnen staan, t feit dat jij niet naar die brand gaat,

t feit dat het altijd maar moet ja maar waarom hij wel en ik niet... weet je hoe IK dat noem ? Kinderachtig wijs-gedrag.

Waarom niet gewoon eens accepteren dat sommige diensten iets meer en  kunnen en n mogen dan een burger, jij mag ook niet met een vuurwapen op straat lopen daar hoor ik je ook niet over ?
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #149 Gepost op: 16 november 2009, 12:39:37
De uitleg van je over dat je graag snel de auto uit wilt "springen" omdat iemand de deur open trekt, ja dat is logisch en had ik niet aangedacht!  

Ik begrijp volkomen dat sommige diensten iets meer mogen en kunnen maar het mag niet zo zijn dat men iets doet omdat men toevallig politie / brandweer / ambulance werkt en vanuit daar deze gedachte hebben.

Ook heeft de politie eenmaal een voorbeeld functie: dus een rijdende agent die aan niet handsfree belt dat kan gewoon niet.
Al is het toegestaan, als het toegestaan is.
De redenen heb ik geschreven waarom het niet toegestaan is om niet te telefoneren als men een motorvoertuig bestuurd, aangezien een politie-agent brandweerman of ambulance chauffeur nog steeds een mens is, is dit ook op hem/haar van toepassing.

Maar ik vind het jammer dat je mijn opmerking als kinderachtig gedrag bestempeld. (dat vind ik juist kinderachtig....  ;D)
want ik vraag juist wat het verschil is tussen mij en die brandweerman/ politieman / ambulance chauffeur is.............
betreffende verantwoording

Laten we als volwassen hier over discusseren en met argumenten komen. En met de juiste argumenten cq voorbeelden komen en dan ben ik vast bereid om mijn mening te herzien. Wat ik al heb gedaan met de voorbeeld van je met het niet dragen van een autogordel van de politie-agent.