Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 32997 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #160 Gepost op: 16 november 2009, 16:17:45
Laat ik voor op stellen dat ik niemand probeer af te zeiken, maar ik kan me indenken dat als een burger iets vraagt en geen antwoord krijgt cq wordt afgesnauwd (ik zeg niet dat jij dat doet) zich wel afgezeken voelt. Maar dat mag schijnbaar............

Tussen commentaar of ergens naar vragen, dat is nogal een verschil. En niet iedereen loopt te "janken" en " te zeiken"
Ik vraag me af jou jij tegen de mensen op straat spreekt.

Nogmaals, het is de toon die de muziek maakt. Als iemand op een normale manier iets vraagt krijgt hij antwoord. Als hij op een niet normale manier iets vraagt krijgt hij geen antwoord. Het ''ikmaghetniet en jijmaghetwel   :'( is het punt waar ik doel qua commentaar. Dat is net zo iets als bij wegmisbruikers ''Maar u zat achter mij te drukken''

Oja, waarom zien we nooit foto's van rode en/of gele voertuigen die op invalideplaatsen, trottoirs en voor de snackbar geparkeerd staan?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #161 Gepost op: 16 november 2009, 16:23:34
Oja, waarom zien we nooit foto's van rode en/of gele voertuigen die op invalideplaatsen, trottoirs en voor de snackbar geparkeerd staan?

Jerommeke, hier kom ik op terug...beloofd!  ;)

(we moeten wel blijven lachen met z'n allen)

 :)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #162 Gepost op: 16 november 2009, 18:52:01
Laat ik voor op stellen dat ik niemand probeer af te zeiken, maar ik kan me indenken dat als een burger iets vraagt en geen antwoord krijgt cq wordt afgesnauwd (ik zeg niet dat jij dat doet) zich wel afgezeken voelt. Maar dat mag schijnbaar............

Tussen commentaar of ergens naar vragen, dat is nogal een verschil. En niet iedereen loopt te "janken" en " te zeiken"
Ik vraag me af jou jij tegen de mensen op straat spreekt.

Het grappige is dat jij die dingen aanhaalt die voor je dienst noodzakelijk zijn, terwijl je collega's zonder noodzaak hard terug reden naar het bureau of door rood omdat anders de friet koud werd.........
Ja, daar vallen de burgers over....

Tuurlijk ik kan alles wel vinden op internet, maar waar blijft het contact dan?
Of mag het contact tussen de burger en de agent alleen maar bestaan uit  " Hier mevrouwTJE (grr) heeft u een bon voor........."  "dank u wel, agent, voor meer informatie kijk ik wel op internet......"

En ja, als ik een bakker, timmerman of weet ik wie iets zie doen (op zijn/haar vakgebied) dan vraag ik wel waarom en hoe enz.
Iedereen mag mij ook vragen waarom ik iets doe, waarom niet??


17 miljard folders lijkt me iets aan de overdreven kant..........
 


ten eerste, hoe je je niet af te vragen hoe mijn kontakt met de burgers is, ik behandel iedereen zoals ik zelf wil behandeld worden, tenzij diezelfde burger vervelend wordt, echter ik probeer wel altijd netjes te blijven.

ten tweede, op het moment dat een overtreding gemaakt wordt vind ik het knap dat jij precies weet dat de friet koud wordt of men even snel naar het bureau rijdt... dat heb je natuurlijk gevraagd aan de desbetreffende collega's... Dit is dus precies wat ik bedoel, waarom zou ik me overal voor moeten verantwoorden voor rijgedrag, terwijl ik met mijn werk bezig ben en dus op dat moment kennelijk geen tijd heb om verantwoording uit te leggen. Dus kom daarna naar het bureau en dan probeer ik het uit te leggen waarom ik wat deed. Echter dat is kennelijk teveel moeite, want ik heb tot nu toe, 1 maal een brief gehad met daarin de vraag waarin ik zo reed... Daar kan ik iets mee...

Met ongefundeerde uitspraken als het door rood rijden omdat de frieten koud worden...of om even vlug naar het bureau te komen... hou toch asjeblieft op... allemaal horen zeggen verhalen... pfff eigenlijk snap ik niet waarom ik daar nog op reageer...

Ten derde, als je niet iemand wil afzeiken, stel dan ook geen insinuerende vragen, zoals hoe ik met de burger communiceer, ik denk dat ik hier op het forum iets stelliger mag reageren dan dat ik op straat zal doen... Als ik iets gezegd heb dat je tegen de haren strijkt of je niet netjes vond spreek me dan alsjeblieft aan want dat heb ik me niet gerealiseerd danwel bedoeld...

Overigens om ontopic te blijven... ik ben van mening dat behoudens de VROS teams, de mensen die lopen te flitsen zich ten alle tijden aan de regeltjes horen te houden, er is geen enkele noodzaak om dit niet te doen....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #163 Gepost op: 17 november 2009, 15:49:55
Luister mensen meneer de vries heeft zelf weer een lading boter op zijn hoofd. Goed er zullen altijd col blijven die denken dat ze alles mogen op het moment dat je de poort uit rijden.
De onheffing die er is zegt "  noodzakelijk voor de uitvoering van zijn taak".

Als je goed naar de beelden kijkt wordt er op een manier gevolgt daar lusten de honden geen brood van. Er worden zonder meer conculsie's getrokken, politie agenten zouden in een lambo als dwazen rijden. Ik heb op de beelden alleen maar een lambo gezien die was voorzien van ita politie logo en heb niet duidelijk NL politieagenten achter het stuur zien zitten, Bewijs voering.

Dus al met al is het allemaal erg mager. Blijft staan dat er wel een paar waren die over de schreef gingen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #164 Gepost op: 17 november 2009, 18:38:07

Als je goed naar de beelden kijkt wordt er op een manier gevolgt daar lusten de honden geen brood van. Er worden zonder meer conculsie's getrokken, politie agenten zouden in een lambo als dwazen rijden. Ik heb op de beelden alleen maar een lambo gezien die was voorzien van ita politie logo en heb niet duidelijk NL politieagenten achter het stuur zien zitten, Bewijs voering.

Mwoa, feit is wel dat dat ding op het bureau aldaar heeft gestaan en dat er inderdaad agenten mee hebben gereden terwijl er een italiaanse agent achter het stuur zat.
Ik blijf dat nou niet echt bijdehand vinden, *iets met een glazen huisje enzo*
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #165 Gepost op: 17 november 2009, 18:46:33
Er worden zonder meer conculsie's getrokken, politie agenten zouden in een lambo als dwazen rijden. Ik heb op de beelden alleen maar een lambo gezien die was voorzien van ita politie logo en heb niet duidelijk NL politieagenten achter het stuur zien zitten

Dus jij wilt beweren dat het burgers zijn die de Lambo even 'geleend' hebben op de open dag?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #166 Gepost op: 17 november 2009, 18:50:26
Dus jij wilt beweren dat het burgers zijn die de Lambo even 'geleend' hebben op de open dag?
Of de Italiaanse collegas zelf...


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #167 Gepost op: 17 november 2009, 18:52:14
Luister mensen meneer de vries heeft zelf weer een lading boter op zijn hoofd. Goed er zullen altijd col blijven die denken dat ze alles mogen op het moment dat je de poort uit rijden.
De onheffing die er is zegt "  noodzakelijk voor de uitvoering van zijn taak".

Als je goed naar de beelden kijkt wordt er op een manier gevolgt daar lusten de honden geen brood van. Er worden zonder meer conculsie's getrokken, politie agenten zouden in een lambo als dwazen rijden. Ik heb op de beelden alleen maar een lambo gezien die was voorzien van ita politie logo en heb niet duidelijk NL politieagenten achter het stuur zien zitten, Bewijs voering.

Dus al met al is het allemaal erg mager. Blijft staan dat er wel een paar waren die over de schreef gingen.


Dus van de achtervolgers lusten 'de honden geen brood' en van de agenten gaan er maar 'een paar' over de schreef....  ::) ::) ::)

Zo kan ik ook wel alles recht l*llen wat krom is...  ;D De achtervolgers hadden niet zo hoeven te rijden als de agenten normaal gereden hadden...  ;D ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #168 Gepost op: 17 november 2009, 18:53:13
Of de Italiaanse collegas zelf...

Die hebben al een paar honderd KM vanaf Italië kunnen rijden... Die gaan echt niet op provinciaals wegje nog een stukje rijden...  ;D ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #169 Gepost op: 17 november 2009, 19:08:35
Die hebben al een paar honderd KM vanaf Italië kunnen rijden... Die gaan echt niet op provinciaals wegje nog een stukje rijden...  ;D ;)

Dr hebben géén Nederlandse politiemensen in dit voertuig gereden, alleen er naast gezeten ;)
Bron is een van de gelukkige die er naast heeft mogen zitten en néé dat was ik niet  :-[
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !