Ontwerp zoek/werkverlichting

Auteur Topic: Ontwerp zoek/werkverlichting  (gelezen 7587 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #20 Gepost op: 16 januari 2012, 20:25:26
Update:

Heb een firma die de CAN aansturing kan bouwen, nu enkel nog interesse vanuit de politie organisatie zelf...


Groeten, Ruud

Over welke lamp heb je het nu, Ruud?
De lamp die ik voorstelde?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #21 Gepost op: 20 januari 2012, 10:00:45
Update:

Heb een firma die de CAN aansturing kan bouwen, nu enkel nog interesse vanuit de politie organisatie zelf...


Groeten, Ruud

Beetje een lobby opstarten dus! Succes want het ziet er allemaal erg goed uit!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 20 januari 2012, 15:55:44
De lamp is een bestaande module, de aansturing volgt, we zullen eerst een losse module moeten krijgen uit de VS alvorens we ermee kunnen gaan testen.

Zodra er meer info is, meld ik me. Enige lobby vanuit de politiewereld zou handig zijn....want Volvo heeft aangegeven dat ze in principe alles opbouwen wat de klant wil, maar de politie bepaalt wat dat wordt....


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #23 Gepost op: 20 januari 2012, 21:50:42
De lamp is een bestaande module, de aansturing volgt, we zullen eerst een losse module moeten krijgen uit de VS alvorens we ermee kunnen gaan testen.

Zodra er meer info is, meld ik me. Enige lobby vanuit de politiewereld zou handig zijn....want Volvo heeft aangegeven dat ze in principe alles opbouwen wat de klant wil, maar de politie bepaalt wat dat wordt....

We gaan het afwachten. Ik zie de ontwikkelingen met smart tegemoet.  O0
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.