0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.
Ik weet niet of iemand de foto's kan zichtbaar maken. Worden in elk geval mooie voertuigen die voor de VRR John van Delzen @JohnvanDelzen Standmodel TS VRR pic.twitter.com/ceOH6nuV8e John van Delzen @JohnvanDelzen Standmodel VRR binnenkort op testbaan pic.twitter.com/3lxYCORBp5
MAN 4x4 DRV opbouw. Geen idee welk korps, mogelijk is dit voor Gooi en VechtstreekMercedes Atego Ziegler opbouw voor korps Zuidlaren ( Drenthe )En 1 van de 3 HV's voor ZHZ in opbouw. Er stonden er afgelopen week 2 in Barneveld bij Dynastart
Hmm als ik het me goed herinner zijn het 2 Mercedes Atego's, 4x4. Het zijn nu nog kale chassis. En meen dat er na de bouwvak met de opbouw van hulpframes en kraan gestart wordt. Wanneer dat gereed is zal de HV opbouw erop komen en komen ze weer bij ons voor het afwerken en testen van de kraan. Kan dus nog wel even duren voordat ik foto's van de totale opbouw kan maken. Zal zien of ik morgen info kan vinden voor welke regio ze zijn.
Idd, ziet er leuk uit. Ik snap alleen niet waarom ze de hoorns van de sirene niet in de bumper monteren. Ik ben iig blij dat ze bij ons niet meer op het dak zitten.
Wij hebben wel een nieuwe XF binnen gehad (niet voor een hulpdienst overigens) maar nog geen nieuwe CF gezien. Misschien moet het wennen, maar ik vind zowel de nieuwe DAFs als wel de nieuwe Volvos nog niet echt een verbetering.
in welk opzicht niet??