Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 524219 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #540 Gepost op: 28 augustus 2013, 12:29:38
Noodhulp

TAS-716

• Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
Reactie #541 Gepost op: 28 augustus 2013, 12:54:24
Citaat van: Bernt link=msg=1195916 date=1377642261

Betreft 06-05 van Tilburg. Vorige reactie betreft 1 van Breda
http://112vandaag.nl/2013/08/vermiste-man-in-loonse-en-drunense-duinen-bij-giersbergen-politie-brandweer-en-kmar-zoeken/

Rijdt er zeker nog 1 rond met 2-KFK-43
Heeft de VTSPN een deal gesloten met Subaru? Ik dacht dat alleen Volkswagen/ PON de voertuigen leverde? ::)
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #542 Gepost op: 28 augustus 2013, 13:34:46
Citaat van: TAS-716 link=msg=1196025 date=1377687264
Heeft de VTSPN een deal gesloten met Subaru? Ik dacht dat alleen Volkswagen/ PON de voertuigen leverde? ::)

Als jij, als regio, kunt omschrijven waarom je niet met een Touran uit de voeten kunt, zou je van de aanbesteding af kunnen/mogen wijken...
Wat het doel is om de (gewone) BPZ/Noodhulp met een Subaru te laten rijden in plaats van met de Touran ongaat mij ook even...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #543 Gepost op: 28 augustus 2013, 14:45:20
Citaat van: Jerommeke link=msg=1196049 date=1377689686
Als jij, als regio, kunt omschrijven waarom je niet met een Touran uit de voeten kunt, zou je van de aanbesteding af kunnen/mogen wijken...
Wat het doel is om de (gewone) BPZ/Noodhulp met een Subaru te laten rijden in plaats van met de Touran ongaat mij ook even...

Bijzondere keus in iedergeval.
Ik zat meer aan een milieu team of de levende have te denken bij dit soort voertuigen.

Zijn er toevallig collega's uit die regio op het forum die hier meer van weten?
En in wat voor voertuigen werd hiervoor gereden eigenlijk?

Dennis 2331

• ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • Eindhoven
Reactie #544 Gepost op: 28 augustus 2013, 15:14:02
De enige afwijkende auto's zijn hier de mitsubishi Outlenders. Maar die zijn voor de paardentrailers enz te vervoeren.
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #545 Gepost op: 28 augustus 2013, 16:03:38
Citaat van: RS6 link=msg=1196075 date=1377693920
Bijzondere keus in iedergeval.
Ik zat meer aan een milieu team of de levende have te denken bij dit soort voertuigen.

Zijn er toevallig collega's uit die regio op het forum die hier meer van weten?
En in wat voor voertuigen werd hiervoor gereden eigenlijk?

Roepnummer:   06.05
Merk:   Volkswagen
Type:   Transporter
Kenteken:   17-JJN-5
Functie:   Noodhulp

gignnl

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #546 Gepost op: 28 augustus 2013, 18:40:37
De voormalige regio Midden en West Brabant heeft de noodhulp een geheel zelfstandig traject gemaakt.Deze werd Districtelijk gereden in de toenmalige 4 districten.
Eerste generatie waren de Mercedes Vito welke is afgelost door de VW T5,de inmiddels derder generatie is een mix van VW Touran,VW T6 en klaarblijkelijk de 4x4.
Bruikbaar zijn die wagens uiteraard,het district Tilburg heeft best wel wat bos en buitengebied en er zijn nog wel wat plekken waar zo n wagen nut heeft even nog afgezien van de winterperiode. O0

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #547 Gepost op: 28 augustus 2013, 18:46:10
Citaat van: gignnl link=msg=1196228 date=1377708037
De voormalige regio Midden en West Brabant heeft de noodhulp een geheel zelfstandig traject gemaakt.Deze werd Districtelijk gereden in de toenmalige 4 districten.
Eerste generatie waren de Mercedes Vito welke is afgelost door de VW T5,de inmiddels derder generatie is een mix van VW Touran,VW T6 en klaarblijkelijk de 4x4.
Bruikbaar zijn die wagens uiteraard,het district Tilburg heeft best wel wat bos en buitengebied en er zijn nog wel wat plekken waar zo n wagen nut heeft even nog afgezien van de winterperiode. O0

De reden van de 2 Subaru's zijn inderdaad het bos- en buitengebied. Zowel Tilburg als Breda heeft dit en hebben beide de beschikking gekregen hierover. In Breda is het voertuig niet van de Noodhulp maar van Breda Team Centrum (Chasséveld). Is al een aantal keren goed van pas gekomen rond Baarle Nassau, de Vrachelse Heide, boswachterij Dorst en de Chaamse bossen.  O0

Of het voertuig in Tilburg ook van de Noodhulp is betwijfel ik overigens, ook daar rijden nu 'gewoon' VW T6 en Tourans rond. Het zal mij niet verbazen als de Subaru gewoon bij een wijkteam thuishoort. Dat het voertuig is gespot bij een 'noodhulpmelding' wil niet zeggen dat het voertuig ook daadwerkelijk van de noodhulp is. (@MarcoV)
If you can dream it, you can do it.

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #548 Gepost op: 28 augustus 2013, 19:21:16
@Jim hij heeft een Noodhulp roepnummer.. 06-05.

Tevens is er ook een nieuw nummer district erbij gekomen 05-.. Lijkt Waalwijk te zijn.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #549 Gepost op: 28 augustus 2013, 23:58:13
Goh... in het hele land is toch veel bos en buitengebied? Het noorden zit er ook vol mee. En de Volkswagen Transporter 4-motion of een Passat Alltrack, Volkswagen Amarok is men vergeten?
(wel een mooie wagen trouwens!)