0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Nieuw voertuig staat gereed voor aflevering aan Brandweer Schiphol Airport. Dit keer een Volkswagen Crafter L2 met dubbele cabine, ingericht als trainingsvoertuig. Compleet ingericht zodat de brandweerlieden bij een oefening alles tot hun beschikking hebben. Het voertuig in o.a. voorzien van 6 ademluchtbeugels, berging voor reserve ademluchtflessen en maskers, schappen, inklapbaar oprijplaat en div. vastzetvoorzieningen. Het onderbouw dieselaggregaat levert 230V en zorgt ervoor dat het voertuig autonoom kan opereren.
Hoe staat het met de vervanging van de bij de heidebrand op de Veluwe beschadigde tankautospuit van Lunteren?
Ik zag van de week in Arnhem de 073441 staan bij de kazerne Arnhem Noord, MAN lijkt op de reeds aanwezige 073641, maar kon het niet helemaal goed zien.
De nieuwe TS voor Hattem 06-6631 stond tijdens de bedrijfsauto RAI op het voorterrein. Wie weet wie de opbouw gaat doen, wat het kenteken zal zijn, etc?
Inmiddels zit er weer schot in de zaak. De tankautospuit is opgehaald bij importeur (Volvo NL) en zal binnenkort verder opgebouwd worden. Welke opbouwer de klus gaan klaren weet ik niet. Oplevering medio september 2014.
Ligt het aan mij of is dit het eerste voertuig wat ik zie waarbij het voertuignummer van beneden naar boven gestickerd is?Volgens mij is het normaal als hieronder toch?06|6631