Duidelijk! Maar dit was wat ik dus probeerde te zeggen steeds...... Dat deze in Eindhoven uiteindelijk als een volwaardige DAF vrachtwagen uit de fabriek komt.
Had iets minder uitgebreid gemogen, want met MBO-4 ben ik nog steeds niet dom
Alleen uit je antwoorden leek het, en niet alleen voor mij, dat je zei dat de hele assemblage in Eindhoven plaats vondt.
Want ik had het nooit over chassis en motor alleen de cabine en assen en als ik dan als antwoord krijg.
Uhm...... De productie van motoren, cabines, assen, chassis en eindassemblage vindt gewoon plaats hier aan de Geldropseweg in Eindhoven. Hier staan ze altijd bij het hoofdbureau van de DAF te pronken buiten. Hier zit ook meteen de testbaan van hun.
Hier schrijf je dat alle onderdelen in Eindhoven geproduceerd worden, dus dat wat ik geschreven had onzin was en nu doe je net of je dat altijd wilde zeggen, kom op zeg !
Dus je draait nu want in eerste instantie was het niet zo, of zie ik dat nu verkeerd.
Duidelijk en helder voor mij, je kunt zo manager worden met dat draaien als je in het nauw komt, alleen trap ik hier niet in.
Gezien je eerdere hoog van de toren blazen over dit onderwerp.