Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 524224 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #880 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:10:54
Als het goed is worden alle opvallende honden auto's voorzien van een 'waarschuwingssticker' aan de achterzijde.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Dennis Kempers

• Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #881 Gepost op: 23 oktober 2014, 22:11:40

Eén van de 25 nieuwe tankautospuiten voor de regio Midden-West Brabant. Deze is voor het korps Oudenbosch en dient als pilotvoertuig voor de overige nog te bouwen 24 stuks.

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #882 Gepost op: 23 oktober 2014, 23:03:32
Witte banen te lang aan de zijkant.. en er kan bijna geen strepen op de voorkant. Voor de rest mooi voertuig

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #883 Gepost op: 24 oktober 2014, 04:40:38
Citaat van: Bernt link=msg=1303905 date=1414098212
Witte banen te lang aan de zijkant.. en er kan bijna geen strepen op de voorkant. Voor de rest mooi voertuig
Dit was dus wat ik bedoelde, met die nieuwe Volvo Trucks. Amper plek voor striping, het is dat er blauwe lampen & toeters op zitten, anders zou ik hem misschien niet herkennen als brandweerwagen in de achteruitkijk spiegel. Volgens mij zit de tekst 'Brandweer', en de korpsnaam ook te laag. Nu heb je zo'n leeg rood vlak op de deur..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #884 Gepost op: 24 oktober 2014, 09:02:02
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1303918 date=1414118438
Dit was dus wat ik bedoelde, met die nieuwe Volvo Trucks. Amper plek voor striping, het is dat er blauwe lampen & toeters op zitten, anders zou ik hem misschien niet herkennen als brandweerwagen in de achteruitkijk spiegel. Volgens mij zit de tekst 'Brandweer', en de korpsnaam ook te laag. Nu heb je zo'n leeg rood vlak op de deur..
De tekst "Brandweer" zit op de goeie plek, namelijk tegen de onderkant van 'de lijn'. Ze kunnen wel 'de lijn' wat hoger leggen zodat er wat meer overblijft van de blauwe striping (links althans) en de tekst "brandweer" wat hoger komt.

Panigale

• Underthekuffer......
  • Forum gebruiker
  • Team ABC
Reactie #885 Gepost op: 24 oktober 2014, 10:54:07

Ze hadden er natuurlijk voor kunnen kiezen om het grijsvlak ook rood mee te spuiten. Ben zelf namelijk ook van mening dat deze wagen vanaf de voorkant eigenlijk iets te veel een standaard Volvo lijkt.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #886 Gepost op: 24 oktober 2014, 11:10:42

Volgens mij hadden ze de striping op de zijkant wat omhoog moeten trekken, de lijn hoger moeten leggen, dan kreeg je ook wat meer blauwe striping op de zijkant en dus de korpsnaam enzo hoger. En die witte strepen zo door laten lopen is niet mooi. Daarbij moet er echt wat gedaan worden aan de voorkant... 2 mini hoekjes van striping..... Zielig en totaal niet herkenbaar van voren zo
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #887 Gepost op: 24 oktober 2014, 11:14:00
Ach, wie kijkt er tegenwoordig nog in de achteruitkijkspiegel dus of het nu wel een rood wit blauw vak is of niet  maakt dan ook niet zoveel meer uit.

r.bles

• Ambuchauff
  • Senior gebruiker
Reactie #888 Gepost op: 25 oktober 2014, 01:23:32
Een mooie stikker over die Volvo plaat........ruimte zat!!!!
1:87 modelletjes:  

André Welten

• Senior gebruiker
Reactie #889 Gepost op: 25 oktober 2014, 11:11:14
Citaat van: Dennis Kempers link=msg=1303898 date=1414095100

Eén van de 25 nieuwe tankautospuiten voor de regio Midden-West Brabant. Deze is voor het korps Oudenbosch en dient als pilotvoertuig voor de overige nog te bouwen 24 stuks.
Da's die voor mijn dorp! weet ik nu gelijk het nieuwe postnummer (wordt 12, is nu nog 51).