0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.
Da's die voor mijn dorp! weet ik nu gelijk het nieuwe postnummer (wordt 12, is nu nog 51).
Dit was dus wat ik bedoelde, met die nieuwe Volvo Trucks. Amper plek voor striping, het is dat er blauwe lampen & toeters op zitten, anders zou ik hem misschien niet herkennen als brandweerwagen in de achteruitkijk spiegel. Volgens mij zit de tekst 'Brandweer', en de korpsnaam ook te laag. Nu heb je zo'n leeg rood vlak op de deur..
Levering nieuwe brandweerwagen Hattem opnieuw vertraagdHattem – De levering van de nieuwe tankautospuit van brandweer Hattem laat nog even op zich wachten. De in 2010 bestelde brandweerwagen wordt naar verwachting december dit jaar afgeleverd.Door de Christunie heeft meerdere malen aangekaart dat er leveringsproblemen zijn met het nieuwe brandweervoertuig. Toen bleek dat de leverancier van het voertuig niet in staat was om de gemaakte afspraken na te komen, is een ander opbouwer in de arm genomen. De gemeente eiste een schadevergoeding van de eerste opbouwer en kreeg hierin gelijk. Volgens burgemeester Wiggers is de markt van brandweervoertuigen erg complex, want ook het tweede bedrijf kan het voertuig niet opleveren voor de afgesproken datum van 1 september. De brandweerwagen zal bij een dochterbedrijf in Kroatië verder afgebouwd worden.De nieuwe brandweerwagen zal naar verwachting op 1 december worden opgeleverd, waarna hij in januari feestelijk binnengehaald wordt. Volgens de burgemeester is de veiligheid niet in het gedrang geweest.\Klik hier voor meer foto's: http://112hattem.org/2014/09/levering-nieuwe-brandweerwagen-hattem-laat-op-zich-wachten/
Eén van de 25 nieuwe tankautospuiten voor de regio Midden-West Brabant. Deze is voor het korps Oudenbosch en dient als pilotvoertuig voor de overige nog te bouwen 24 stuks.
6x6?? of bedoelt u 4x4?
De tankautospuit van brandweer Hattem is terug in Nederland en is bijna af. De huidige 6631 staat buiten dienst om de materialen over te zetten. Naar verwachting is de TS over drie weken klaar.