0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Tankautospuit Epe - 06-7642Tankautospuit Vaassen - 06-7643Tankautospuit Hoog Soeren - 06-7748Tankautospuit Twello - 06-7947De grilleLine up opstellingLine up opstellingLine up opstelling
De gloednieuwe bosbrandweerwagen voor de brandweer in het Gelderse Hoog-Soeren (bij Apeldoorn) is vrijdagmiddag gestrand in Haps. De wagen was afgebouwd door het bedrijf Plastisol in Wanroij en was voor wat kleine aanpassingen onderweg naar de vrachtwagendealer in Nijmegen. Zover kwam het echter niet, de brandweerwagen verloor op de Sint-Hubertseweg ineens veel olie, vermoedelijk nadat de versnellingsbak en aandrijfas het begaven. Nadat er maar liefst 6000 liter water was uitgepompt kon de truch op een dieplader gelierd worden. De bradweer van Haps mocht de rotzooi komen opruimen.
Een van deze reeks stond al met pannehttp://www.112brabant.nl/index.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=7024
Ik ben bang dat we de Unimog best gaan missen
Denk het ook, maar nu een andere vraag past de IVECO wel in de garage van Hoog-Soeren want volgens mij is de IVECO een stuk hoger als de UNIMOG en volgends mij is de uitrukdeur niet heel erg hoog.
Moet bijna kunnen. De IVECO is kwa lengte in ieder geval uitgemeten zodat hij erin past. Neem ik bijna vanzelfsprekend aan dat ze de hoogte ook meenemen.
Als het bijna kan, kan het dus niet, is simpel toch.
Het lijkt me nou niet echt de bedoeling dat je eerst heel groot leest 'Eurocargo' en dan pas 'Brandweer'. Vind het nou niet echt heel erg mooi.
Hoe wil jij het dan doen is gewoon origineel vanaf de fabriek