Bij welke leeftijd solliciteren bij de politie?

Auteur Topic: Bij welke leeftijd solliciteren bij de politie?  (gelezen 9807 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Glenn2

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 7 november 2009, 00:10:40
Nou, ze hebben mij niet gevraagd of ik wel eens alleen op vakantie ben geweest hoor  ;D De vraag was: in welke situaties heb jij een groep onder je hoede gehad, hoe afhankelijk waren zij van je, wanneer bepaal jij wat een groep gaat doen, heb je wel eens met procedures moeten werken, wat doe je als je ergens sturing aan moet geven maar die situatie is compleet nieuw voor je, hoe gaan je om met conflicten, vertel eens over situaties waarin je hebt gezeten en snel regelen/schakelen nodig was, blijf je rustig.

De vraag of ik thuis woonde, wel eens m'n onderbroek wastte en m'n overhemden streek zijn niet aan bod geweest ;)


Gast48368

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 7 november 2009, 00:44:18

De vraag of ik thuis woonde, wel eens m'n onderbroek wastte en m'n overhemden streek zijn niet aan bod geweest ;)

Dat waren dus vragen welke afkomstig waren van een man, want die vergeten dit soort belangrijke zaken.......... ;D


Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #22 Gepost op: 7 november 2009, 00:46:24
Nou, ze hebben mij niet gevraagd of ik wel eens alleen op vakantie ben geweest hoor  ;D De vraag was: in welke situaties heb jij een groep onder je hoede gehad, hoe afhankelijk waren zij van je, wanneer bepaal jij wat een groep gaat doen, heb je wel eens met procedures moeten werken, wat doe je als je ergens sturing aan moet geven maar die situatie is compleet nieuw voor je, hoe gaan je om met conflicten, vertel eens over situaties waarin je hebt gezeten en snel regelen/schakelen nodig was, blijf je rustig.

De vraag of ik thuis woonde, wel eens m'n onderbroek wastte en m'n overhemden streek zijn niet aan bod geweest ;)
Haha ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 7 november 2009, 00:48:25
Haha ;D

Ik kan je bijschrift trouwens niet volgen: "Een echte vent wordt een agent"  en je geeft aan dat je vrouw bent, en bij de politie wilt?  ::) ::) ::) 8)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #24 Gepost op: 7 november 2009, 01:30:12

Ik kan je bijschrift trouwens niet volgen: "Een echte vent wordt een agent"  en je geeft aan dat je vrouw bent, en bij de politie wilt?  ::) ::) ::) 8)

Ik hoor ze in de Arena altijd iets anders zingen :-X

gr
mike


Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #25 Gepost op: 7 november 2009, 01:37:43
Ik hoor ze in de Arena altijd iets anders zingen :-X

gr
mike
haha nou mijn vriend werkt bij de politie daarom dus..
 ;D


Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #26 Gepost op: 7 november 2009, 01:40:37

Ik kan je bijschrift trouwens niet volgen: "Een echte vent wordt een agent"  en je geeft aan dat je vrouw bent, en bij de politie wilt?  ::) ::) ::) 8)
Dat komt omdat mijn vriend bij de politie werkt, en ik hem wel een echte vent vind ;)


Glenn2

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 7 november 2009, 12:52:39
Dat waren dus vragen welke afkomstig waren van een man, want die vergeten dit soort belangrijke zaken.......... ;D
Haha ja, je hebt gelijk! ;)