bevoedheden kaderinstructeurs

Auteur Topic: bevoedheden kaderinstructeurs  (gelezen 4866 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

instructeur

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2005, 10:42:30
christiaan inderdaad dat kun je op veel manieren vragen. Maar ik heb gekozen om het hier te plaatsen. Nu weet jij ook hoe het zit. Wat betreft het bijvoorbeeld competentie is weer na de opleiding in het leven gekomen. Dit forum is toch bedoeld als discussiebord lijkt me nu echt iets om hier te plaatsen bedankt EHBO-er voor je antwoorden :D.

Wat mij betreft kan op dit onderwerp een slotje beheerder.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2005, 10:58:25
christiaan inderdaad dat kun je op veel manieren vragen. Maar ik heb gekozen om het hier te plaatsen. Nu weet jij ook hoe het zit. Wat betreft het bijvoorbeeld competentie is weer na de opleiding in het leven gekomen. Dit forum is toch bedoeld als discussiebord lijkt me nu echt iets om hier te plaatsen bedankt EHBO-er voor je antwoorden :D.

Wat mij betreft kan op dit onderwerp een slotje beheerder.
we laten em open,mochten er nog reacties komen kunnen deze gewoon worden geplaatst ;)


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #12 Gepost op: 16 januari 2005, 12:32:40
Het is vreemd, dat jij als kader en een vereniging verschillend denken over hoe verlengingen voor leden word geregeld.

De Norm is of een kader iemand bekwaam acht, conform de eindtermen van het diploma. Zonder een handtekening van een bevoegde instructeur kan een vereniging niet diploma's verlengen.

Bedoel wij organiseren regelmatig competentie toetsen conform de eindtermen van OK en niet volgens het OK boekje.. (Dat is nog al een verschil)

Maar het is ook vreemd dat jij als kader en het bestuur van de vereniging waar je voor werkt, niet overeenstemming krijgen..


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #13 Gepost op: 16 januari 2005, 19:22:03
christiaan inderdaad dat kun je op veel manieren vragen. Maar ik heb gekozen om het hier te plaatsen. Nu weet jij ook hoe het zit.

Is dit soms een punt van discussie tussen jullie twee, niet dat het veel uitmaakt, maar gewoon leuk om te weten ?


instructeur

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 17 januari 2005, 13:35:59
Nee peter dat zie je scherp. Maar er zijn in het verleden problemen geweest. Ik kom als nieuwe frisse wind in deze vereneging. Ik kan het wel goed vinden met het bestuur, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook met alles eens ben.

Het lijkt mij onverstandig om direct de handdoek in de ring te gooien maar het moet wel een keer kenbaar gemaakt worden begrijp je. Het gevaar is dat veel kaderinstructeurs te veel macht naar zich toe trekken, persoonlijk vind ik dit dus fout we zijn allemaal maar een schakeltje in het proces. En dan krijg je dus die onzin die ik in mijn eerste mail heb geschreven maar ik vind wel eerst even checken.

groetjes :P


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2005, 23:28:28
Ik vind dat je zoiets moet overleggen met je vereniging en als het je niet aan staat, ga je weg.
Natuurlijk, het forum is er om vragen te stellen, maar sommige vragen moeten volgens mij op de kaderopleiding worden behandeld. Maar idd, n wet ik het ook, bedankt! ;)

En wat bedoel jij te zeggen, Maarten? Ik snap het niet. ???

Christian


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2005, 02:42:37
Christian,

"christiaan inderdaad dat kun je op veel manieren vragen. Maar ik heb gekozen om het hier te plaatsen. Nu weet jij ook hoe het zit. "

meende tussen deze regel door te lezen dat er meer speelde dan de regel doet vermoeden, maar blijkbaar ben ik aan een leesbril toe.... :-[