''Inbreker stuurt foto van zichzelf naar de krant''

Auteur Topic: ''Inbreker stuurt foto van zichzelf naar de krant''  (gelezen 4729 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Gepost op: 7 november 2009, 23:12:49
Een door de politie gezochte man heeft een Britse krant een foto van zichzelf opgestuurd omdat hij niet tevreden was over de opsporingsfoto die eerder was afgedrukt. De 23-jarige ijdeltuit, die gezocht wordt voor inbraak, poseert op zijn foto uitgerekend voor een politieauto.

De politie in Wales had de oude 'onvoordelige' foto aan lokale media verspreid voor tips die leiden tot zijn aanhouding. De krant South Wales Evening Post drukte de foto af, net als de nieuwe foto waarop hij beter te zien is.

De politie is blij met de hulp uit onverwachte hoek. "Hij denkt dat hij slim is, maar we zullen hem snel hebben. Wat een idioot", citeerde de krant Daily Mail een van de inspecteurs die betrokken is bij het onderzoek.




Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #1 Gepost op: 7 november 2009, 23:16:40
Ik hoorde het vanmiddag idd. op de radio.  ;D

Inbreker stuurt foto van zichzelf naar krant  7-11-09  
 
      
Iedereen staat wel eens slecht op de foto. Dan kun je een nieuwe foto maken en hopen dat die beter is, maar het wordt wat lastiger wanneer het om een opsporingsfoto van de politie gaat. Toch heeft een inbreker uit Wales hier iets op gevonden.
De Britse verdachte Matthew Maynard zag zijn foto in de krant staan en vond hem maar niets. Hij belde de redactie op van de South Wales Evening Post en zei dat hij niet blij was met het geplaatste politiekiekje.

Nieuwe foto
Hij maakte vervolgens met zijn mobieltje een foto van zichzelf voor een politiebusje en stuurde die naar de krant, die de foto later afdrukte. De politie in Wales is blij met de hulp uit onverwachte hoek en weet zeker dat ze hem zullen opsporen.

"Wat een sul. Hij denkt dat hij bijdehand is om zichzelf zo voor een politiebus te fotograferen, maar we hebben hem nu snel te pakken", zegt een politieman in de Britse krant de Daily Mail. "Iedereen in de regio weet nu wie hij is, wat een idioot!"
 

bron: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/11/7/071109_inbreker_stuurt_foto.html


Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #2 Gepost op: 7 november 2009, 23:18:53
Ik hoorde het vanmiddag idd. op de radio.  ;D

Inbreker stuurt foto van zichzelf naar krant  7-11-09  
 
      
Iedereen staat wel eens slecht op de foto. Dan kun je een nieuwe foto maken en hopen dat die beter is, maar het wordt wat lastiger wanneer het om een opsporingsfoto van de politie gaat. Toch heeft een inbreker uit Wales hier iets op gevonden.
De Britse verdachte Matthew Maynard zag zijn foto in de krant staan en vond hem maar niets. Hij belde de redactie op van de South Wales Evening Post en zei dat hij niet blij was met het geplaatste politiekiekje.

Nieuwe foto
Hij maakte vervolgens met zijn mobieltje een foto van zichzelf voor een politiebusje en stuurde die naar de krant, die de foto later afdrukte. De politie in Wales is blij met de hulp uit onverwachte hoek en weet zeker dat ze hem zullen opsporen.

"Wat een sul. Hij denkt dat hij bijdehand is om zichzelf zo voor een politiebus te fotograferen, maar we hebben hem nu snel te pakken", zegt een politieman in de Britse krant de Daily Mail. "Iedereen in de regio weet nu wie hij is, wat een idioot!"
 

bron: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/11/7/071109_inbreker_stuurt_foto.html
En weet je al of ze hem gepakt hebben :P


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #3 Gepost op: 7 november 2009, 23:21:44
nu wil ik die foto's zien ook  :D
Samen sterk in de hulpverlening!


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #4 Gepost op: 7 november 2009, 23:22:20
Check de bron, zou ik zo zeggen!  ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #5 Gepost op: 7 november 2009, 23:31:03
Ik vind het wel stijl. Inbraak, lijkt me een kleine jongen, draaideurcrimineeltje. Wist dat ie toch wel gepakt zou worden, ik vind het een mooie laatste stunt, voordat ie voor een paar maandjes het spinnenhuis indraait... ;D ;D


Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #6 Gepost op: 7 november 2009, 23:34:05
Ik vind het wel stijl. Inbraak, lijkt me een kleine jongen, draaideurcrimineeltje. Wist dat ie toch wel gepakt zou worden, ik vind het een mooie laatste stunt, voordat ie voor een paar maandjes het spinnenhuis indraait... ;D ;D
Haha ja toch (:
En je komt  niet heel snel zo in de krant toch :P


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #7 Gepost op: 7 november 2009, 23:58:07
En je komt  niet heel snel zo in de krant toch :P

We hebben het hier wel over the Daily Mail, hoor.
Dat is echt geen krant a la Gaurdian of Times. dit is een tabloid en die plaatst echt alles als er een paar kranten meer mee verkocht kunnen worden. Een moeder van 13, een decolleteetje meer of minder, een F1 baas in een SM studio...  ::)


Saskia (:

  • Verkeersregelaar, Opleiding T&V, daarna Politie.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #8 Gepost op: 8 november 2009, 00:08:19
We hebben het hier wel over the Daily Mail, hoor.
Dat is echt geen krant a la Gaurdian of Times. dit is een tabloid en die plaatst echt alles als er een paar kranten meer mee verkocht kunnen worden. Een moeder van 13, een decolleteetje meer of minder, een F1 baas in een SM studio...  ::)
Haha okee :P
tja ik heb niet zoveel verstand van buitenlandse kranten ;D
Je hebt er wel veel verstand van he ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #9 Gepost op: 8 november 2009, 00:16:10

Je hebt er wel veel verstand van he ;)

Als je hier al wat langer meeleest, heb je overal wel een beetje verstand van..

En aangezien DB hier bij het meubilair hoort.....Ook als je met vragen zit, kun je hem ten alle tijden PM-en!
Hij is niet vies, van een goed advies!  O0


 ::) ;D