Undercover in Nederland: beveiliging Koninklijke Huis

Auteur Topic: Undercover in Nederland: beveiliging Koninklijke Huis  (gelezen 10905 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #10 Gepost op: 15 november 2009, 21:55:00
We kunnen in elk geval niet zeggen dat we het niet kunnen volgen, vanwege de snelheid van het programma...... pfffff hoe vul je de zendtijd van een programma...
greetz,  Enrique


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #11 Gepost op: 15 november 2009, 21:56:19
Dit is volgens mij ook een inside job... Hoe weet je anders hoe de aanmeld procedure gaat...  ::) ::)


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #12 Gepost op: 15 november 2009, 22:00:23
Dit is volgens mij ook een inside job... Hoe weet je anders hoe de aanmeld procedure gaat...  ::) ::)
externe bedrijven weten dit ook...................................


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #13 Gepost op: 15 november 2009, 22:14:42
Ik vind het meer schokkender dat de toegang beveiligd wordt met een 'ketting'.... Blijkbaar is er niets geleerd van zelfmoord aanslagen uit het verleden... :-X


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #14 Gepost op: 15 november 2009, 22:28:49
Sorry, nu schoot ik even hardop in de lach. Het geheime telefoonnummer van de monitorencentrale belt mét nummerherkenning....
greetz,  Enrique


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #15 Gepost op: 15 november 2009, 22:33:07
Tsja die ketting... even flink gasgeven....


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #16 Gepost op: 15 november 2009, 22:55:36
Tsja die ketting... even flink gasgeven....

Was trouwens de koning aanwezig?? Ik heb geen beelden gezien dat de vlag op het paleis gehesen was?


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #17 Gepost op: 15 november 2009, 22:57:48
Was trouwens de koning aanwezig?? Ik heb geen beelden gezien dat de vlag op het paleis gehesen was?
Heb ik iets gemist?? Sinds wanneer hebben we een koning??


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #18 Gepost op: 15 november 2009, 23:01:28
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

slip of the pen

Trix 100% woman ==> Koningin  ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 15 november 2009, 23:37:48
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5332307/__NCTB_erkent_lek_beveiliging_paleis__.html

zo 15 nov 2009, 23:32 | lees voor

NCTb: beveiliging paleis laat te wensen over

AMSTERDAM - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding erkent dat de beveiliging van Paleis Noordeinde te wensen overlaat. De NCTb kondigt ook een aanpassing van de veiligheidsmaatregelen aan.

De NCTb reageert op het SBS-programma Undercover in Nederland van tv-maker Alberto Stegeman, waarin te zien was hoe twee tv-makers ongehinderd tot in Paleis Noordeinde konden doordringen.

De medewerkers zeiden dat ze voor een onderhoudsbedrijf het paleis kwamen controleren op houtrot. Hun bestelbusje kwam het terrein op met nep-dynamiet aan boord. In het programma vroeg VVD-fractieleider Rutte "in het licht van wat er gebeurd is op Koninginnedag" om opheldering.

De fractievoorzitters van VVD, GroenLinks, D66 en SP toonden zich geschokt door het gemak waarmee de programmamakers binnen de poorten van het paleis wisten te komen. Dat geldt zeker ook voor de belabberde kwaliteit van het onderzoek dat de marechaussee instelde toen zij in de gaten kreeg dat er iets niet in de haak was. De fractievoorzitters willen opheldering van de verantwoordelijke bewindslieden, minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken en minister Eimert van Middelkoop van Defensie.