Ambulance de weg kwijt (Zevenaar)

Auteur Topic: Ambulance de weg kwijt (Zevenaar)  (gelezen 7775 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

denkweb

• Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • en door!
Gepost op: 9 november 2009, 14:12:13
Maar waarom nou niet even de weg vragen aan een voorbijganger?  :D :-\

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 9 november 2009, 14:22:27
Waarop baseer je dat hij de weg kwijt is?  ??? ::)
Samen sterk in de hulpverlening!

Bart S

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 10 november 2009, 10:59:18
Ik krijg sterk de indruk dat dit een gevalletje "je het apezuur zoeken naar een huisnummer in een nieuwbouwwijk" is....

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 11 november 2009, 08:31:24
Citaat
Maar waarom nou niet even de weg vragen aan een voorbijganger?  

Maar waarom niet even de informatie vrijwillig verschaffen als je het zo goed weet?  >:(

Dit soort domme filmpjes op internet zeggen meer over de maker ervan dan het onderwerp op zich. Bovendien erger ik mij mateloos aan het gespeculeer wat wij allemaal wel of niet fout doen. Wat je wat? Het gaat je geen donder aan! Je moet alleen in je handjes knijpen dat we nog op tijd komen voor je oma met haar hartinfarkt, want tsja, wij zijn alleen maar van die klojo's die maar wat aanmodderen....... :'( :'( >:( >:(
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

Azijnzeikerd

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 11 november 2009, 16:13:50
Maar waarom niet even de informatie vrijwillig verschaffen als je het zo goed weet?  >:(

Dit soort domme filmpjes op internet zeggen meer over de maker ervan dan het onderwerp op zich. Bovendien erger ik mij mateloos aan het gespeculeer wat wij allemaal wel of niet fout doen. Wat je wat? Het gaat je geen donder aan! Je moet alleen in je handjes knijpen dat we nog op tijd komen voor je oma met haar hartinfarkt, want tsja, wij zijn alleen maar van die klojo's die maar wat aanmodderen....... :'( :'( >:( >:(

Ergens begrijp ik je frustratie wel, maar sta je er wel eens bij stil dat je betaald wordt met gemeenschapsgeld? Daarom vind ik het ook niet zo raar dat de gemeenschap wel eens nieuwsgierig is....?

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 11 november 2009, 16:28:35
Ergens begrijp ik je frustratie wel, maar sta je er wel eens bij stil dat je betaald wordt met gemeenschapsgeld? Daarom vind ik het ook niet zo raar dat de gemeenschap wel eens nieuwsgierig is....?

Maar in de ambulance zit niet meneer Gemeenschapsgeld, maar een ambulanceBROEDER m.a.w. een mens. En die kan fouten maken. En doet de mens het niet, dan wel het navigatie systeem.

En bovendien kan ik WM's reactie wel begrijpen, dit is een hulpverleningsforum, niet een zeik-zo-veel-mogelijk-op-de-hulpverleningforum.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 11 november 2009, 16:46:51

Nieuwsgierig is iets anders als de manier waarop dit gemeld word.
Altijd maar het ''beter'' weten en altijd maar commentaar .....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #7 Gepost op: 12 november 2009, 01:21:16
Speculaas is kennelijk een seizoensgebonden lekkernij buiten dit forum om.

Een hangslot ergens op hangen kan altijd.

Alsubegrijptwatikbedoel.

Master

• Chauffeur Hap GM
  • Forum gebruiker
  • Verwarrend eenvoudig
Reactie #8 Gepost op: 12 november 2009, 08:10:33

Volgens mij is het vrij normaal als je soms ergens moet zoeken naar het juiste nummer. Dit complex met seniorenwoningen is vrij ingewikkeld gebouwd. Door de bouwput, vanwege nieuwbouw, zijn er verschillende (on)mogelijkheden. Dat ze daar even over na moeten denken lijkt mij zeker geen filmpje waard. :|

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #9 Gepost op: 12 november 2009, 08:28:34

En wat bracht jou daar als ik vragen mag? Je was toch niet van plan om een reanimatie (oid) te filmen?