Leg me dan maar eens uit hoe het anders/beter kan......Anders/beter is niet geen bonnen meer schrijven voor foutparkeren, verder...leef je uit!!! verplaats je eens in een agent, ipv alleen maar commentaar leveren!
Anders / beter is :
Geen wielklemmen gebruiken als er geen vermoeden bestaat dat er niet betaald wordt, nu wordt de wielklem en het hele parkeer sanctiebeleid misbruikt om de inkomsten te verhogen. Helaas zijn er toch mensen die zich hiervoor laten gebruiken en dat op kosten van de gemeenschap.
Wees reeel en leg niet op iedere slak zout, vergelijk het optreden van de amsterdamse parkeerpolitie eens met de haagse en zie wat sympatieker overkomt.
Bepaal prioriteiten bij het schrijven van bonnen, pak de belangrijke zaken aan en probeer niet alleen snel simpel en zonder veel moeite te scoren. Ik heb liever dat er gerechercheerd op inbraken, overvallen en geweldplegingen dan op mensen die 10 cent te weinig in de parkeermeter gestopt hebben. heb je dan nog tijd over dan mag je van mij ook op die slakken zout leggen.
Bedenk tijdens het schrijven van zo'n "goedkope" bon eens, "is dit mijn bijdrage aan deze maatschapij waar ik later met trots mijn kleinkinderen over kan vertellen ? Of houdt ik maar liever mijn mond als men vraagt wat ik voor werk doe .....
Schaf de gemeentelijke naheffingen op parkeerbelasting af en laat boetes weer gewoon in de staatskas vloeien. Ik weet zeker dat men in een heleboel gemeentes opeens hele andere prioriteiten zouden leggen op het gebied van wetshandhaving.
Deze redenatie geldt uiteraard niet voor de gemiddelde agent, veruit de meeste agenten hebben gelukkig een behoorlijk relativeringsvermogen en zijn ook nog eens serviceverlenend ingesteld. Slechts diegene die zich met niets anders bezighouden als met het schrijven van bonnen / naheffingen voor "te lang" parkeren zouden zich dit moeten aantrekken.