Maar zou er in ons omliggende landen waar veel meer inwoners wonen dan minder vuwa zijn??
Denk het toch echt niet!!!!!!!!!
Zoals ik al zei kijk eens naar Engeland daar lopen de agenten ook zonder vuwa.
Als je gezag of respect moet gaan afdwingen met geweldsmiddelen of betere wetgeving ter bescherming van de ambtenaren dan zijn we toch echt fout bezig
en Grizz
Verder fysiek is prima als dat wordt getraind... maar dat wil de hogere leiding niet... dus dan ga je vanzelf naar ander geweldsvormen... Dat daar ook het vuwa bij komt tja dat is een logisch gevolg.
Dit vind ik nou echt een dooddoener Logisch absoluut niet. Je kan ook nog altijd NA je dienst gaan trainen
Maar om je eigen tekort door een vuwa of beschermende wetjes te moeten beschermen dat zie ik niet zitten.
Maar laat ik een voorbeeld nemen bij ons in de buurt loopt een aspirant zijn jas is al maat S en nog is die veels te groot zijn pet loopt gelijk met zijn schouders
hij zal ongetwijveld op school goed zijn best gedaan hebben maar zou jij als dat binnen kwam lopen voor de opleiding hem aannemen? ik niet
Fysiek na de dienst, ja me conditie die doe ik na de dienst, als de dienst daarbij ook nog eens wil dat ik me ga bekwamen in een of andere verdedigings of vechtsport, prima, maar dan is dat diensttijd... je kunt ook te ver doorslaan in het dingen doen doen voor de baas...
Verder vind ik dat iemands fysiek niets te maken heeft met het afdwingen van respect, t feit dat jij zo wel dwingt zegt daarom meer over jezelf dan over de burger. Leuk trouwens dat jij engeland er bij haalt,
Weet jij hoe ze daar de meldingen draaien van een vuurwapen gevaarlijke verdachte ? Daar worden de mensen die bevoegd zijn terug gehaald van straat, halen op het bureau een vuurwapen, en gaan dan naar de melding... nee echt veel beter...
Amstaf, geloof mij, het vuurwapengebruik gaat hier nog veel meer worden, de verharding en het illegale vuurwapen gebruik neemt alleen maar toe.... als hier in de buurt de jochies van amper 17 al met die dingen gaan rondlopen... dan is er iets goed mis...
Ik weet een ding, ik breng mijn eigen schoenen thuis en mijn maat ook....als ik daarvoor gebruik van mijn vuwa moet maken dan zo zij het. Ik ben er terughoudend in maar schrik er niet voor terug. IK ken mijn bevoegdheden en zal deze dus ook toepassen indien noodzakelijk